Ga naar inhoud

vcds clone kabel versie 16.8.4 , met "internet update "


joh
 Delen

Aanbevolen berichten

Forum , 

Wie heeft er een vcds clone kabel versie 16.8.4 met " direct internet update " en is toch gestuit op "invalid license" !!

Kabel is dan dus waardeloos , en je bent een frustratie rijker .

 

Er zijn zoveel versies in omloop dat het interessant is om eens te kijken naar de binnenkant , ik ben vooral geïnteresseerd in "defecte " versies van de kabel op de foto.

 

 

 

greetz 

 

joh

 

 

dit type kabel dus.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

EdK , Bedankt voor je reactie , 

Het gaat mij juist om het vinden van " slachtoffers " die DIT type kabel hebben en door een verkeerde manipulatie ( tja hoe noem je zo iets ) ineens met een dode kabel zitten.

 

greetz

 

joh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet je bedoeling en deze verkeerde manipulatie zoals je het noemt is eigenlijk een tweede fout !
Allereerst om een clone aan je wagen te hangen is al een fout die je kunt maken, daar er genoeg op internet is te vinden wat er allemaal fout kan gaan.
En tsja als je dan ook denkt dat je ze gewoon met de VAGCOM Update's te kunnen updaten met de makkelijk verkrijgbare update's ( officieele ) dan heb je kabels die jij graag zou zien.
Ik hoop dat er lezers zijn die je kunnen helpen, maar ben bang dat ze hun fout niet durven toe te geven en zich niet zo snel zullen melden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ edk , 

Alles is natuurlijk op eigen risico , en de echte kabel is soms net even te duur , maar goedkoop is al te vaak duurkoop !!

Ze mogen me ook pm'en ;) ( lekker anoniem dus ).

 

Er moeten volgens mij bij het forum zeker mensen zijn die nu een dooie clone-kabel hebben en als die nu even binnenin kijken of het de inhoud is zoals op de foto dan ben ik geïnteresseerd in die kabels.

Ben benieuwd naar de eerste pm

 

En , even een opmerking ........ die " internet-update " werkt niet !! ( ook niet "even "proberen werkt echt niet ) heb al vele clone kabels hier gehad en geloof me , don't try !!

Je kabel is 9 v/d 10 daarna dus invalid an de-activated !!  , let op dus .

 

greetz

 

joh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle kloon-kabels die ik ken gaan uiteindelijk een keer kapot, zeker als je update naar een versie die een firmware update meegeeft. Daarvoor wordt zelfs bij de legale kabels (die ook ik heb) gewaarschuwd als je de update uitvoert. Je kan dan gewoon de update weigeren als je twijfelt.

Verder vind ik het gebruik van kloon-kabels en de veelal verouderde software die je er bij krijgt gevaarlijk
Onze handleidingen zijn gemaakt voor de nieuwste versies en kunnen in combinatie met oude versies zelfs nadelige gevolgen hebben. Zo kan ik een verhaal van 1/2 van de verlichting die dood was, of mensen die menu opties kwijtraken. Beiden onherstelbaar; boordcomputer vervangen verhielp het probleem wel...

Kortom, ik zou niet te veel moeite doen voor die kabels. 
Het actief posten over die dingen zorgt alleen maar voor meer mensen die deze troep kopen.

Misschien eens verdiepen in hoe ze die troep maken/flashen, ik zie een ATMEL processor en wat datapinnen op de eerste foto. Kan je zelf herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De makers van die clown-kabels zijn alleen maar uit op dollars , dat is duidelijk.

Ik weet uit ervaring dat er onder de forum leden veel van die kabels in gebruik zijn , en ben daarom ook alleen maar geïnteresseerd in dit specifieke type.

Vergeet trouwens het uitlezen , ze zijn echt wel zo slim om de lockbits te gebruiken ( we gaan hier niet bespreken hoe je daar weer om heen kunt !! ).

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe