Ga naar inhoud

Nieuw hier !


AndyCreemers
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

De reden dat ik me hier aangemeld heb is dat ik vandaag mijn contract getekend heb bij  Skoda garage Delorge te Lommel waar ik op 2/11 zal beginnen als klantenadviseur/naverkoop.

Zo kan ik onmiddellijk beginnen met mijn Skoda kennis wat bij te schaven ^_^

Voor diegene die interesse hebben even mijn auto geschiedenis.

-Honda Civic '95 1.5i 90pk na een jaartje blok geswapt naar een 1.6i esi vtec 125pk

-Honda Civic '92 1.6 dohc vtec 160pk na veel sleutelwerk 193.7pk aan de wielen gemeten op testbank :D

-Honda Integra type-r '99 190pk

-Honda S2000 '04 241pk

-Bmw 535d '06 271pk gechipt naar 330pk en 700nm

En tot slot mijn huidige wagen een BMW 535d '12 standaard op 313pk Full option

Woensdag kan ik mijn eerste Skoda (bedrijfswagen) in ontvangst nemen :)

 

Ikzelf ben op dit moment 31 jaar en woonachtig te Lommel.

 

 

BMW.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lommel, was er onlangs nog bij twee klanten

Parelstrand en de jachthaven om de hoek...
Leuke omgeving met schone dames die langs liepen op weg naar het strandje aldaar..

Maar goed welkom hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur ago , Wasmachineman said:

Kies de leukste uit het rijtje en ik kies....de Honda S2000!

En laat je je huidige 535 weer chippen?

De S2000 was inderdaad leuk speelgoed, KW v3 schroefset, en een hoop motorische aanpassingen hielpen hier ook nog bij natuurlijk.

En die redline op 9200rpm is oh zo verslavend, snap je echt pas wanneer je dit zelf hebt meegemaakt

Ivm het chippen van de huidige 535 is het de vraag of ik hem bij houd ofniet, zo een zware diesel voor de deur terwijl ik een bedrijfswagen heb is eigenlijk zonde.

Maar de garantie is er volgende maand af, dus al hij blijft in ieder geval wel. zou me zo een 365 pk moeten opleveren

20 uur ago , Cordoba said:

Welkom Andy, zo te zien aan je autoverleden heb je behoorlijk wat bij te schaven (of heb je al bijgeklust in de VAG-wereld?).

Ik heb een zeer brede auto kennis dus dit mag geen enkel probleem zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Snelle said:

Welkom, Andy :) aan de Honda geschiedenis te zien is het jammer dat er geen Accord meer is.

De opvolger van de S2000 had eigenlijk een Accord moeten worden, maar ik wou absoluut niet meer terug naar voorwielaandrijving daarom de overschakeling naar BMW :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe