Ga naar inhoud

Je nieuwe aankoop


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

In de woonkamer hangen alle rolgordijnen. Alle gaatjes netjes voorgeboord met een kleiner boortje. Ik vond de meegeleverde schroefjes en plugjes te klein dus heb er grotere bij gezocht. Bij 2 van de 4 gaatjes heb ik het bij dat voorboren gelaten, en de toch de meegeleverde schroefjes gebruikt, want ik bleek in de wapening van het beton te zitten. :vrezen: 

Maar het hangt nu en het hangt goed, zonder boorkopjes te gemold te hebben. :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Skoody Boo said:

maar met gewoon je huiselijke plicht vervullen.

Als jij je daaraan houd dan

 

6 minuten geleden, Skoody Boo said:

met geurkaarsen op een badrand

Regelt zij dit wel....8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur ago , Skoody Boo said:

Zeker, een vrouw breng je niet in de stemming met geurkaarsen op een badrand, maar met gewoon je huiselijke plicht vervullen.

 

 

Waarbij de discussie nog wel kan zijn wat er exact onder die huiselijke plichten valt... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MarcoO2 said:

Waarbij de discussie nog wel kan zijn wat er exact onder die huiselijke plichten valt... :D

Alles wat zij liever niet doet................8-):o

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Min of meer ja alleen heb ik dan een bas speaker onder de TV omdat hij niet onder de bank past.
Dan aan beide zijde van bank een speaker en één speaker vlak naast de TV links en rechts een 3 meter van tv.
En door de richtmicrofoon te plaatsen gaat de TV een testprogramma draaien om te bepalen waar de speakers staan.
En ik kan nu op bank of een stoel gaan zitten maar ik heb dan overal dezelfde geluidsbeleving .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Zo de boel maar weer eens uit t stof gehaald !
Lijkt er op dat jullie niets willen of mogen kopen ?

Maar goed nu dus in de schoonmaaksfeer een aankoop..
Je hebt een bosch stofzuiger en op bepaald moment dan ga je één en ander verbouwen (toilet) en dan gebruik je die stofzuiger toch voor dingen dat eigenlijk beter is om niet te doen...
Maw je sloopt hem een beetje en hierdoor word hij uiteindelijk steeds slechter en doordat het er langzaam insluipt heb je het in eerste instantie nog niet door, totdat je bij kennissen opeens met zo'n ding in de handen staat en er achter komt dat die van jezelf toch wel erg slecht is geworden..

Dus tsja wat word het ?
Wat zijn je eisen ?

Nu was ik al wat jaren gecharmeerd van de stofzakloze stofzuigers van Dyson, maar er zat/zit ook een aardig prijskaartje aan....
Maar goed welke zou ik nodig hebben of welke past bij me huishouden.
Dus van de google site naar een coolblue en van coolblue uiteindelijk bij Dyson.nl terecht gekomen.
Na wat rondkijken en lezen was ik er wel uit dat de Dyson Big Ball Multifloor Pro wel de stofzuiger zou zijn die in dit huishouden past kwa soorten vloerbedekking die ik heb liggen.

cy23_irsbl_15a6_ws.psd_preview_34721746_1.thumb.jpg.9353417cb904b7f70fefb33731416768.jpg
En tevens nog een cashback actie van € 50,00 dus dat drukt de prijs dan ietsjes.

Dus uiteindelijk deze besteld en afgelopen week in ontvangst mogen nemen !
Had er tevens nog een hulpstuk bijbesteld daar dit me wel makkelijk leek..

908877-09_07.jpg.deaddd6065a0838df1240391e1316929.jpg

Simpel gezegd een afstof borstel die je op de stofzuigslang koppelt......

 

Levering ging op zich wel vreemd bij Dyson, kreeg een track mail en hierop stond dat UPS het zou gaan leveren dat het één pakket zou zijn van 800 gram
Tevens melde Dyson dat eventuele verdere bestelling apart verzonden zou worden en ik ook daar een trackings nummer per mail zou krijgen.
Affijn 2 dagen later staat UPS voor de deur en met één pakketje, dus ik zeg tegen de bestuurder van bedankt en tot volgende keer, waarop hij zegt wacht even want ik heb nog een doos voor U en dan moet u nog even tekenen voor ontvangst.
Maw hij had de volledige bestelling mee die uit Duitsland was verstuurd.
Tot heden nog geen track nummer ontvangen voor de stofzuiger zelf (( stille hoop dat dit als nog gebeurd ) wie koopt hem dan van me ? ) (lol)

Maar goed de laatste dagen dus bewust niets schoongemaakt en met baggerpoten het huis ingestapt , dus lag wat modder op de mat bij voordeur en keuken lag her en der wat rijst dat ik gemorst ( beetje bewust ) had met het vullen van de rijstkoker.
Dus de boel eens uitgepakt en ohhh wat ben ik blij met die firma's die het piepschuim bannen en alles in karton weten te verpakken met een plastic zakje om het onderdeel.
Karton word weer hergebruikt door de gemeente en plastic zakken kan ik weer in keuken gebruiken om afval in te doen voor het de kliko ingaat....

Ohja er zit ook een mooie en simpele gebruiksaanwijzing bij, maar die lag uiteraard nog in de doos en is daarna direct de documenten / manual kast ingegaan.

Heren ik kan zeggen dat het een goed doordachte stofzuiger is, alles is met een klik systeem te koppelen aan de slang.
Zelfs een adapter bij voor als je aan de tweede Dyson begint en nog hulpstukken hebt van oude model, dan adapter ertussen klikken en je kunt het weer gewoon gebruiken.
En dan het snoer volledig uittrekken en hé een gele markering ? en halve meter verder ...hé een rode markering op het snoer, en dit houd dus in uw bent bijna op het eind en uw moet stoppen met het snoer uitrollen. ( simpel en doeltreffend, in Skoda woorden Simply Clever )

Men klaagt in de gebruikers revieuws nog al eens over het teveel lawaai van de Dyson stofzuigers !?
Affijn nadat ik hem had aangezet vond ik dit echt 100% meevallen, me oude bosch maakt zeker meer lawaai !
En hij doet gewoon zijn werk erg goed mag ik wel zeggen, heb hem nu een tweetal keren gebruikt en dat ding zuigt echt meteen alles meteen weg zonder morren.
Nog niet alle hulpstukken gebruikt maar de traptrede zuiger is ook een fijn hulpstuk en haalde aardig wat vuil uit de vloerbedekking die ik blijkbaar met de bosch niet had verwijderd.
Hierna ook maar eens de afstof borstel op de slang gezet, en heren dit is echt een ideaal hulpstuk.
Had een paar boekenkastplanken waar toch een aardig laagje stof zich had verzameld en zonder morren zoog hij alles weg en voorheen moest je dan de stofdoek enkele malen uitkloppen, maar met dit hulpstuk is dat dus niet nodig en hij doet zijn werk net zo goed en misschien wel beter.
Zie het ook als een makkelijk te gebruiken onderdeel om het dashboard van de Yeti weer eens schoon te maken !

Tsja en dan zie je op bepaald moment dat de opvangbak voor het stof/vuil vol begint te raken, dus haal je deze opvangbak met één hand van de stofzuiger af, je loopt ermee naar de Klikobak en druk op een knop en hierna leeg je de opvangbak.
Klikt de deksel weer dicht en zet hem weer in de stofzuiger en hoppa verder zuigen maar weer..
 

Verdere service die je hebt is dat nadat je de machine hebt geregistreerd je 5 jaar garantie hebt.
Ze de eerste periode gratis aan huis reparatie hebt met uiteraard uitsluitingen in de kleine letters.
En uiteraard heb je voor dit soort gratis betaald met het aanschaffen, maar genoeg toko's die ook dure apparaten verkopen en je laten zwemmen mbt garantie's

 

Wel mocht je een stofzuiger nodig hebben, en je hebt je vakantiegeld gevangen of het juiste lot gekocht te hebben dan kan ik je een Dyson zeker aanbevelen om aan te schaffen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koppeling tussen slang en stang ziet er nogal speciaal uit.

Overigens heb ik vanmorgen ook met de hier aanwezige Miele een 'afstofborstel' gebruikt, klein stukje stang dat je op de slang schuift, en in dat stukje stang zit weer een ingenieus stukje met een hoek dat je kan draaien, hierdoor kun je verschillende hoeken maken met de ronde afstofborstel afhankelijk van de ruimte die je hebt. Wat het geluid betreft: een nieuwe stofzuiger met schone filters en lege stofzak (voor zover van toepassing) is altijd stiller, dus blijft de vraag of de Dyson over een paar jaar nog steeds zo stil is. In elk geval veel plezier met zuigen Ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel met dat Bosch machinetje maakte het niet uit of er een nieuw of volle zak inzat. zelfde herrie.
Enne filter bij de Dyson is een uitwasbare dat ze in een gezin adviseren om 1x per maand uit te wassen.
Die koppeling is in zoverre speciaal dat je hierdoor zonder moeilijk te doen de zuigmond met stang makkelijk ergens onderdoor kunt halen
Dus haaks op bank zonder moeilijk te moeten doen eronder zuigen..

Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik nu af en toe bewust meer troep maak.
Maar dat zal erg snel weer veranderen hoor !
Want het is het niet en word ook nooit me hobby.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎18‎-‎8‎-‎2017 at 21:55, EdK said:

Wel met dat Bosch machinetje maakte het niet uit of er een nieuw of volle zak inzat. zelfde herrie.
 

Ik heb een ding van 2500W, en die zet ik op halve kracht. Het maakt wel geluid, maar een fijne lage zoem ik plaats van gierend geloei. Mag helaasch niet meer verkocht worden, 2500W......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Skoody Boo said:

Mag helaasch niet meer verkocht worden, 2500W......

Klopt net zoals een koffiezet apparaat nu een schakelaar is met een timer ingebouwd, maw gaat na een 3/4 uur uit zich zelf uit.
Maar als je goed zoekt op internet dan kom je de 2500W of iets minder nog wel tegen hoor....
Maar dat oude boschje kon ik in twee toeren regelen.... AAN - UIT   dus geen fijne lage zoem zoem zoem...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur ago , EdK said:

Klopt net zoals een koffiezet apparaat nu een schakelaar is met een timer ingebouwd, maw gaat na een 3/4 uur uit zich zelf uit.

  Dat is best nuttig eigenlijk. Ik zet bij het inschenken van de 1e mok het ding meteen uit. Liever iets minder hete koffie dan verkookte koffie.

9 uur ago , EdK said:

Maar als je goed zoekt op internet dan kom je de 2500W of iets minder nog wel tegen hoor....

Hmmmm, dat klinkt best goed. Er is kennelijk nog een 220V-markt waarvoor hogere vermogens geproduceerd worden? Ik ben altijd maar en beetje zuinig op mn huidige stofzuiger. Op tijd nieuwe zak er in, en bij verwisselen even in de tuin laten schoonblazen.

10 uur ago , EdK said:

Maar dat oude boschje kon ik in twee toeren regelen.... AAN - UIT   dus geen fijne lage zoem zoem zoem...

:D  Het kan ook te lang duren voor een apparaat eindelijk stuk gaat. Lastig..... Dat je dan zo'n apparaat er aan moet herinneren "Jij had eigenlijk al stuk moeten gaan, hoor".  Je hebt ook apparaten die daar zelf op tijd aan denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur ago , Skoody Boo said:

even in de tuin laten schoonblazen.

Dat doe je slim, al die stof anders in je mond neus en weet ik nog waar...

4 uur ago , Skoody Boo said:

Dat is best nuttig eigenlijk. Ik zet bij het inschenken van de 1e mok het ding meteen uit

Ik vind het hopeloos, want ik zet in algemeen voor 2 tot 3 mokken koffie en die ga ik niet achter elkaar meteen opdrinken.
Dus soms dan is dat kreng al uit voor ik me tweede bak wil beginnen.
Enne me opa zei altijd " Koffie en soep moet je heet nuttigen "

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch verstokt nr 4 drinker  :lol:   Ik ook, maar als koffie een uur op zo'n plaatje heeft gestaan gooi ik het net zo lief in de magnetron.

Bij m'n schoonouders komt het van de zetter direct in een thermoskan. Dat werkt dan wel weer aardig.

 

aangepast door Skoody Boo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe