Ga naar inhoud

In China spullen kopen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ali expres is bij een ieder een begrip.
Maar er is zeker meer dan alleen maar Ali

Bang Good is er ook één waar ikzelf naar tevredenheid wat kleine dingen ( LED ombouwsets 230V ) vandaan heb.
En ondanks ook nog een Fluke universeelmeter die in europa niet verkrijgbaar is , maar door zijn compactheid en zijn mogelijkheden zakelijk mij erg goed van pas komt, en een tweetal collega's ook al tot deze koop zijn overgegaan.
Voordeel van hun vond ik dat ik kon betalen via Ideal !
Tsja en over de verpakking van de chinezen valt te discuseren, in mijn ogen zou daar een verbetering in kunnen.
Alles is nu in een mini vuilniszak ( geen betere omschrijving ) aangekomen. Led strippen waren dan nog wel gewikkeld in foam plastic , maar thats it.

Maar goed kwam de volgende link tegen met de minder bekende chinese winkels.

http://www.chinareview.nl/chinese-webshops-overzicht/

Dus voor degene die ook wel eens wat in China kopen is deze link misschien wel handig...

Maw doe je voordeel ermee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe