Ga naar inhoud

Yeti teller unit problemen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik het fenomeen van een snelheidsmeter verlichting die knippert !
En dan ook maar tussen de 40 en 140 Km cijfers in.

Overdag heb je er maar weinig last van, maar zodra het donker is dan is het toch wel irritant met rijden.
Maar goed vloegel dan was het een kwestie van een lampje wisselen en kon je er weer jaren tegenaan.
Heden ten dagen solderen ze op de tellerprint wat leds mee en verzorgen ze op deze wijze de verlichting.

Maar goed als het dan stuk gaat dan zegt een dealer bij navraag dat je aan een nieuwe unit toe bent ....... doeiiiiiiii
Zo'n geintje loopt dan naar de € 1000,00 toe, en dat gaat me efkes te ver....

Dus maar weer eens google aangezet en aan het zoeken gegaan en via een VW forum kwam ik bij een toko in Apeldoorn terecht.

http://www.kms-apeldoorn.nl/reparaties/tellerreparatie

 

Dus maar eens met de heren gemaild en probleem uitgelegd en of dit te repareren was door hun en wat de kosten zijn waar ik op kan rekenen ?

Dag erop netjes een mail terug met de vaste prijs van 175 eurie en dit inclusief uitbouw en inbouw en dus de reparatie en incl 2 jaar garantie op reparatie
En kunt de teller zelf opsturen of een afspraak maken met ze en op die dag en tijdstip aanwezig zijn en er op wachten in de koffieruimte.
Dus binnenkort even een belletje maken met ze, om dit probleem even te laten repareren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Affijn heren aanstaande zaterdag ben ik aan eind van de ochtend welkom voor de reparatie.
Hoop dat ik op één of andere wijze kan meekijken....

Want nu de ochtenden voor mij alweer in het donker beginnen bij opstaan en naar de zaak rijdend, is het toch wel zeer irritant dat geknipper.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je mooi klaar mee, overigens mag je zover ik weet niet zonder (leesbare) teller/dashboard rijden. Maar fijn om te weten dat er dus bedrijven zijn die je hierbij kunnen helpen, de dealer gaat hier niet aan beginnen denk ik zo.

Wat betreft de tellerstand, die zit gelukkig in de boordcomputer en in je motorblok verwerkt. Zie dat hokje weleens voorbij komen in VCDS en VCP, nooit geprobeerd aan te passen maar dat is dus sowieso vrij makkelijk weer terug te halen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur ago , Cordoba said:

Als je jezelf dan ook gelijk laat ombouwen is het: 'van oud vrouwtje geweest' :D

Heb ik de financieele middelen niet voor en ik zal nooit door de controle heenkomen daar er dan een overschot aan worst op de markt zou komen.......

9 uur ago , PC-fre@k said:

overigens mag je zover ik weet niet zonder (leesbare) teller/dashboard rijden.

Vandaar dan ook de afspraak gemaakt dat ik er op kan wachten......

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de toko via anderen al een aantal jaren, en eigenlijk altijd goede ervaringen gelezen, dus ook jouw ervaring verbaast me niet Ed. Als ik het goed heb, is er nog minstens 1 ander bedrijf in NL dat vergelijkbaar is met KMS. (ongeveer zelfde werk, vergelijkbaar qua kennis, prijs enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongetwijfeld dat er meerdere van dit soort toko's zullen zijn, alleen kon ik ze niet 1,2 ..3 vinden en deze was gauw gevonden na een google search
En na wat op site gelezen te hebben en wat ervaringen van derde heb ik uiteindelijk de keuze op hun genomen en uiteindelijk dus de afspraak gemaakt.

 

Leuke is trouwens dat op hun site staat dat ze zaterdag en zondag gesloten zijn, maar op de deur van hun zaak stond dat ze zaterdag ook open zijn.....
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe