Ga naar inhoud

TV / Audio kabels.


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Onlangs was ik toe aan een nieuwe TV zoals sommige van jullie weten.

Maar goed de kabels die aan de oude TV en audio installatie zaten waren ook verouderd ( hard en niet meer soepel )
En ja met mijn achtergrond heb ik dan zoiets van dan motten die oude kabels maar als oud koper weggebracht worden en dan meteen ook nieuwe kabels er aan hangen. Op de totale kosten is dit dan toch verwaarloosbaar !

Affijn ff google weer eens aangezet en een search op HDMI kabels gezet.
En kwam op bepaald moment bij de site van https://www.ruconnected.nl/ terecht.

En de prijs en de kwaliteit spraken me wel aan.
Maar omdat google toch aan stond meteen eens wat testen van deze kabels opgezocht en kwamen er toch wel positief uit.
Uiteindelijk een 2 tal HDMI kabels en een optical kabel besteld, en 2 dagen later lagen er twee enveloppe op den mat.
En na uitgepakt te hebben had ik echt kwalitatief goede kabels in mijn hand en ondanks de toch wel brede kabels ( HDMI ) zijn ze ongelooflijk soepel.
Na aangesloten te hebben op TV / KPN kast en Blu Ray speler heb ik gewoon haarscherp beeld en goed geluid.
Geen rare verbindingsfoueten die ik voorheen met oude kabels wel eens had.

Met andere woorden ben zeer tevreden met deze kabels en mocht je zoekende zijn naar goede kabels en prettig geprijst, dan kan ik je deze leverancier zzeker aanbevelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben wel blij met de nieuwe kabelset hoor !! 8-)

 

Maar waarop het op is aangesloten ook hoor, tot nu toe nog geen moment spijt van.
Menu in TV is alleen zo uitgebreid dat ik steeds weer andere leuke dingen tegenkom.

Van de week bv zat ik wat foto's van werk uit te sorteren en toen ik me rechtermuisknop indrukte nadat er wat foto's geselecteerd waren zag ik opeens in pull down menu een Loewe Icoon staan.

Dus maar eens aangeklikt, en schakelde de TV over van NPO 1 naar juist foto's op beeld laten zien.
Ging dus over de WIFI die ik zelf nog niet had ingesteld hiervoor daar er een netwerkkabel aan de TV hangt.

Geluid ook is bijna perfect voor mij, alleen staan de twee satelietspeakers nog op de grond en merk dat ik hierdoor niet de optimale geluidskwaliteit had ! Dus nu zit ik nog te wachten op een tweetal muurbeugels zodat ik de speakers op gehoor hoogte kan hangen.
En tsja blu ray beeld of digitale zenders geven gewoon een natuurgetrouw mooi beeld.
Heb me films van oostvaardersplassen en Earth ook meteen maar weer eens gekeken en tsja een genot, om me netjes uit te drukken...

 

Maarrrr het is dat 50 inch en groter voor mijn woonkamer te groot is.., anders had ik nu waarschijnlijk een LG-Oled scherm aan de muur gehad want op deze schermen is zwart ook echt zwart !!
Loewe komt trouwens volgende maand er ook mee uit, alleen ook vanaf 50 inch en groter...

Maar de combinatie van de TV / speakers en Blu-Ray speler van Loewe en alles met één afstandbediening kunnen bedienen tot in de menu's aan toe is echt een zaligheid.
Zit alleen nog met de afstandsbediening van KPN erbij om van zenders te kunnen wisselen, dat is eigenlijk dan een min puntje.
Maar ik vertik het om hiervoor over te stappen naar de heren van Ziggo / UPC

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe