Ga naar inhoud

Amundsen i.c.m. mObridge: phone > mute


JJM
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw topic aangemaakt, maar wellicht past deze vraag onder een reeds bestaand topic, dan hoor ik dat graag...

Mijn vorige probleem (zie topic "geen geluid via speakers bij bellen via bluetooth") is twee maanden geleden door een autobedrijf verholpen; het bleek een niet-functionerende verbinding te zijn. Geen dure reparatie dus, maar wat gefriemel met stekkertjes. Gelukkig.

Nu echter heb ik echter weer een probleem met bellen via de autoradio. Wanneer ik op mijn Amundsen het knopje 'Phone' induw, verschijnt het 'mute-symbool' links boven in beeld op het scherm en wordt het geluid van de radio/media gedempt. Voorheen echter, kwam ik bij het menu waarin ik mijn telefoon kon bedienen. Duw ik nogmaals op het 'Phone', dan begint de muziek weer te spelen. Zie twee toegevoegde foto's hieronder.

Phone ingeduwd - Mute (geen geluid).JPG

Phone nogmaals ingeduwd - Einde mute (wel weeer geluid).JPG

Daarnaast kan mijn telefoon geen verbinding meer maken met Car_BT (hij wordt niet gevonden).

Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit een hardware-fout? Of weer losse stekkers? Is de optie 'Phone' = mute standaard bij de Amundsen als er geen carkit is ingebouwd o.i.d.? Ligt het aan de Amundsen of aan het ingebouwde mObridge-kastje? 

Ben benieuwd naar jullie inbreng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe