Ga naar inhoud

Leon III - DRL contra laten knipperen met knipperlicht


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Deze optie zorgt er voor dat je DRL licht uit gaat als je knipperlicht brand en weer aan gaat als hij uit is. Dat gaat continu door terwijl je knipperlicht is ingeschakeld. (ze knipperen dus allebei om-en-om)

Aan te passen met VCDS, werkend opgeleverd op een Seat Leon III.

Voor zover wij weten is de auto van @MarcoO2 de eerste en enige met deze feature! :cool:

Voor de Octavia III:

Stappenplan

  1. Ga naar: Controller 09 - Central Electronics
  2. Kies: 16 - Security Access
  3. Voer de code in: 31347
  4. Ga naar: 10 - Adaptations (zoek op ongeveer 3/4 van de lijst)
  5. Linker lamp, zoek de exacte tekst en pas 2x de waarde aan:
    (13)Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion F 2 van "Blinken links aktiv (beide Phasen)" naar "Blinken links Hellphase" 
    (14)Leuchte2SL VLB10-Dimmwert EF 2 van “35” naar “25”
  6. Rechter lamp, zoek de exacte tekst en pas 2x de waarde aan:
    (13)Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion F 3 van "
    Blinken rechts aktiv (beide Phasen) " naar "Blinken rechts Hellphase" 
    (14)Leuchte3SL VRB21-Dimmwert EF 3 van “35” naar “25”

Alle wijzigingen die je aan je auto aanbrengt zijn voor jouw eigen risico, ik noch Skoda Forum Europe is verantwoordelijk voor fouten in dit document en de eventuele schade als gevolg.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
On 2-7-2016 at 12:14, EdK said:

Als ze naar de APK moeten deze personen dan is die alweer ingeleverd john........Leaserijders...8-)

Binnen 3 jaar ? dan rijdt je behoorlijk.. Ik zit op 50.000 per jaar dus doe er 3,5 jaar mee bij 180.000 moet de mijne eruit dus de eerste APK die ga ik halen.. 

Voeg andere media in

On 3-7-2016 at 22:02, MarcoO2 said:

Waarom zou dat niet zo zijn?

Heb even bij de RDW gekeken, het mag dus...  wist niet zeker of je ook wit knipperlicht voor mocht hebben dus vandaar de APK vraag.. ;-) 

2. De richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen.

aangepast door John_p
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , John_p said:

Binnen 3 jaar ?

Ging even uit van benzine daar de eerste APK op 4 jaar is..
Maar heb met bedrijfs Caddy het afgelopen jaar ook een ruime 60K op de teller gezet.
En dan nog een 15K ongeveer met de privé Yeti.

En ben dan ook wel eens blij dat ik zakelijk een dag heb dat ik maar 100 Km max op de teller zet....

Maar een dag met 4 a 500 Km op de teller en dan nog een 4 a 4,5 uur storingen oplossen is momenteel erg normaal.

Dinsdag even een storing in België aan slagboom / toegangscontrole van een camper parkeerplaats gedaan, 550 Km gereden en 2 á 3 uur met storing bezig geweest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Ik rijdt diesel ;-) vandaar die 3 jaar..

Bij mijn vorige werkgever reed ik ook stukken meer.. 300-500km per dag in het weekend rond de 700km en gemiddeld een uur per dag werken. Meestal maar 10min sturingen.. Dat waren nog eens tijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe