Ga naar inhoud

SEX IN DE SKODA


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo waarschijnlijk heb ik jullie aandacht met deze topic tekst !!!!

Voor een ieder die hier net nieuw is op het forum !

Ik / we stellen het zeer op prijs als je jezelf even voorstelt , en dan hoef je echt niet je ziel en zaligheid op tafel te leggen !

Maar dagelijks stel je je voor als je een klant aan de telefoon hebt of ontmoet op een werk of project

En waarom doe je dit ?? Juist vanuit een fatsoensnorm die je van huis uit hebt meegekregen !

En ook hier krijg je diverse dingen aangeboden dmv downloads en vraag en antwoord of alleen maar dmv de topics te lezen !

En voor deze service van mede leden vind ik het dan ook niet meer dan fatsoenlijk als je je even voorstelt !!

Dus Heren en Dames laat weten wie je bent (sexe) en stel je even op fatsoenlijke manier voor !!

Mijn dank alvast hiervoor !!

Mvg,

EdK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi EdK,

Met deze pakkende topic-titel had je me zeker. Maar ik voel me niet aangesproken: ik heb me keurig voorgesteld....

Maar natuurlijk heb je wel gelijk!

En daar zou ik ook meteen iets aan toe willen voegen: let op taalgebruik (correct Nederlands) met juist gebruik van d's, dt's, kunnen, kennen, interpunctie etc. etc.

Met vriendelijke groeten,

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan-Willem, dat lijkt me echt te veel verlangd. Ik ben zelf heel erg van de correcte spelling, e.d., maar heb me aangewend daar op een forum aan voorbij te gaan. Lang niet iedereen is daar n.l. toe in staat en dat moeten we dan maar voor lief nemen. Ik snap dat het soms pijn aan de ogen doet, maar als je gewoon de knop omzet, is er mee te leven is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rosinfield,

Meestal doe ik dat ook wel, en negeer ik dat gewoon. Maar als iemand zoiets schrijft als 'hij speeld buiten' dan heeft hij / zij op de lagere school (en heel wat jaartjes daarna) niet opgelet. Alleen als iemand dyslectisch is, vind ik het geen enkel probleem.

Maar zo gebruik ik zelf amper afkortingen, tenzij het niet anders kan. 'Mvg' zal ik ook niet snel schrijven, dat doe ik altijd voluit.

For my few cents... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is idd bar en boos en je zult denk ik ook wel in je werk het nodige zien, zelfs van mensen van wie je dat niet zou mogen verwachten. Zelf zag ik in het verleden zelfs verschrikkelijke spellingsfouten zelfs bij sommige hogere ambtenaren en officieren. Ook bij door mij begeleide studenten was het soms heel erg. Op de een of andere manier wordt er denk ik ook veel minder aan gedaan en waarde aan gehecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afkortingen gebruik je eenmaal als je snel veel wilt typen. Maar van die SMS taal lijkt me alleen wat te ver gaan, dan zijn de afkortingen ook niet meer te begrijpen en zijn er dadelijk meer afkortingen als normale woorden in een post. http://www.wimdaniels.nl/sms/pages/berichten.html

Spelfouten. Wat doe je er aan als men niet beter weet? Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden namelijk. Misschien iemand dedicated alle posts laten aanpassen waar hij of zij dat nodig vindtdtdttd?

Wat trouwens wel helpt is een browser gebruiken met woordenboek, zoals Firefox. Je ziet dan direct alle per ongeluk verkeerd gespelde woorden, uiteraard niet altijd de D's en T's...

En Ed, nu verwacht ik wel wat Hind foto's in een Skoda hè! :P

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 jaren later...

je zal maar met woord blindheid geboren zijn en dan lees je dit :(  :(  ......  Ze sleepten mij van de ene naar de andere school :angry:  :angry: ...... Uiteindelijk krijg je net zo'n grote hekel aan een taal purist als dat je zin in sex hebt :D  :D , of moest het "seks" zijn :P ....... Tja wat ouder topic, voor mij altijd actueel...helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe