Ga naar inhoud

Oud en Nieuw


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag bij het Koopmanshuis in Leusden mocht het jongste model buiten staan, terwijl zijn oudere evenknie netjes binnen moest blijven. Mooi spul! 
 
Sorry, 't is maar een Ipad-fotootje ;)
 
24958801853_0754e6777a_b.jpg
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, EdK said:

ja alleen jammer dat men weer gras opgeofferd heeft voor die gele kanarie op wielen.....:feestje:

They paved Paradise and put up a parking lot

 

 

 

 

i heard the screen door slam
and a big yellow taxi
took my girl away

 

Tja, een geef het meiske eens ongelijk. We kunnen daar gezien het plaatje van de gele taxi hierboven wel enig begrip voor opbrengen ;)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur ago , EdK said:

ja alleen jammer dat men weer gras opgeofferd heeft voor die gele kanarie op wielen.....:feestje:

Ik zou d'r m'n gras zo voor opofferen. Ware het niet dat ik al lang geen gras meer heb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja rijden kan ik ook met de fiets.

Zeg dan gewoon eerlijk "status" of "lekker showen "

Heb je een kanarie die veeelllllllll harder kan dan de toegestane 130 hier in Olland.

Zit je met een giga frustratie in die wagen omdat die Seat je bijhoud, omdat die ook maar max 130 mag....

Neuhhhhhh die kanarie gaat zelfde dag nog de verkoop in en schaf lekker een Fab 3 full option aan.

En van de rest vakantie houden ....

 

Volgens mij kan ik van de allrisk verzekeringspremie op jaarbasis al een Fabia 3 station aanschaffen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg heel bewust rijden, en niet status of showen. Je bent nogal aanmatigend in je reactie... Er zijn gelukkig ook zat liefhebbers die gewoon willen rijden met dat ding. 

 

Heb vandaag nog gereden in een nagelnieuwe 911 turbo S. Kan je vertellen dat je daar gewoon binnen de geldende limieten heel veel lol mee kunt hebben en dat die Seat je dan echt niet bij houdt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me idd vaak op hoe beheerst Porsche rijders veelal rijden. Het gaat natuurlijk nauwelijks of helemaal niet om hoe hard zo'n ding kan. Met mijn gebakje kan ik tenslotte ook met gemak zover buiten de gestelde limieten gaan rijden dat ik in no time mijn rijbewijs kan inleveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur ago , Rosinfield said:

Met mijn gebakje kan ik tenslotte ook met gemak zover buiten de gestelde limieten gaan rijden dat ik in no time mijn rijbewijs kan inleveren.

Hallo wil je wel ff mededelen dat het een gebakje met slagroomtuning is.....anders ga je je papiertje niet kwijtraken hoor.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe