Ga naar inhoud

Octavia mbv VCDS geperfectioneerd


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag was ik op bezoek bij @PC-fre@k om mijn Octavia te verbeteren. En het is gelukt want er zijn enkele verbeteringen aangebracht:

1. De dagrijverlichting knippert nu ook met afslaan naar links en rechts. Dus beter zichtbaar voor mijn voorganger maar het staat ook erg leuk.

2. Needle sweep is geactiveerd, ook fijn om dit weer te zien als de wijzers heen en weer vliegen.

3. Bij achteruitrijden spiegelt mijn rechter spiegel iets naar beneden, erg fijn!

4. Mijn DVD speler is ook vrijgeschakeld dus je kunt nu ook rijdend video kijken. Kijk ik dan rijdend video? Neeee, maar het is wel leuk om te hebben en met lange afstanden te rijden met vakanties is het wel leuk voor de kinderen. 

5. Ventilatorstand zichtbaar wanneer climat in auto stand staat.

6. Niet piepen bij verlaten auto als contact is ingeschakeld (i.c.m. KESSY)

7. Tonen van acceleratie, al weten we nog niet exact hoe dat er uit ziet 

Klaar!

aangepast door Wasmachineman
Punt 5, 6 en 7 toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh het beginnetje is pas gemaakt met je bolide....
Er is nog zo veel meer mogelijk met dat wagentje van jou....
Wat allemaal ?? wel kijk maar eens bij de buren of anders even PB naar Antera sturen voor de lijst die hij al heeft samengesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, EdK said:

Ohhhh het beginnetje is pas gemaakt met je bolide....
Er is nog zo veel meer mogelijk met dat wagentje van jou....
Wat allemaal ?? wel kijk maar eens bij de buren of anders even PB naar Antera sturen voor de lijst die hij al heeft samengesteld

Geen zin om bij de buren te kijken hoor. Als er iets nieuws te doen valt bij mij dan ga ik weer naar Almere toe. Of Ronald komt naar mij want hij rijdt ook vaak door NoordHolland laatste tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antera is ook hier lid hoor

Klik maar op bovenstaande link VCDS.................
Kom je in het topic met wat er mogelijk is
Laatste bericht is van Antera en de lijst is nu nog wat langer geworden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, EdK said:

Antera is ook hier lid hoor

Dat weet ik wel. Maar ik ga liever naar Ronald toe om verschillende redenen, en Almere is lekker dichtbij ook!

31 minuten geleden, EdK said:

Laatste bericht is van Antera en de lijst is nu nog wat langer geworden

 

Vanmiddag hebben we de hele lijst nagelopen en heel veel wat op die lijst staat, is voor mij niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie is ook dat die lijst van Antera wel heel lang is, maar bij de veel auto's een hele rits al aan staat (i.c.m. de opties van de auto) of helemaal niet mogelijk zijn (juist, i.c.m. de opties).

We hebben dus 'de lijst' (waar er erg veel van zijn) doorlopen en gekeken wat mist en wenselijk is :)

Nog vergeten op je lijst:

  • Niet piepen bij verlaten auto als contact is ingeschakeld (i.c.m. KESSY)
  • Tonen van acceleratie, al weten we nog niet exact hoe dat er uit ziet :P
aangepast door PC-fre@k
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe