Ga naar inhoud

Mijn 3e Octavia!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Morgen is de 30.000 km beurt. Dus ik heb er 8.000 gedaan in iets meer dan 2 maanden. Op schema als je naar de 50.000 per jaar wilt gaan haha! 

Wat valt er op?

1. Batterij van de afstandsbediening is leeg, vervangen dus.

2. Parkeersensoren zijn iets te gevoelig als je parkeert, ben benieuwd of ze dit kunnen aanpassen. 

3. Verder niets!

Ik ben benieuwd of de garage nog iets vindt? En mijn garage is Schipper in Zwaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal mij benieuwen hoe Schipper je bevalt met zijn onderhoud en eventueel terugkoppelen van problemen.
Nu Lakeman is overgenomen door Heron en verhuisd is naar een kippenhok zit ik er sterk aan te denken om ook naar Schipper over te stappen daar dit nog een familie bedrijfje is waar je in algemeen niet behandeld word als een nummer.

 

Voor mijn bedrijfs Caddy mot ik naar Heron te Zaandam en als je een afspraak telefonisch wil maken laten ze je rustig een 20 min aan de lijn hangen.
Terug bellen is de dag erna pas ondanks dat je s'morgens al hebt gebeld.
En laatste keer stond me wagen al 20 min al weer buiten voor ik geroepen werd dat deze klaar was.
En nu vind ik dat geheel niet erg als het druk is aan de balie, maar als men beetje aan het ouwenelen is over een vtbl wedstrijd de avond ervoor........

Het is dat ik het die dag op werk rustig had en tijd minder belangrijk was, maar geeft bij mij wel een verkeerde indruk over zo'n organisatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur ago , Wasmachineman said:

2. Parkeersensoren zijn iets te gevoelig als je parkeert, ben benieuwd of ze dit kunnen aanpassen.

Veel gehoord probleem bij de Octavia III. Piept te snel/intensief als er nog ruimte zat is...

Weet dat bijv. een trekhaak in te leren is, betwijfel of je de afstand kan programmeren.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Op 8 april 2016 om 17:44, Wasmachineman zei:

Of ik moet van baan veranderen....dat kan natuurlijk altijd bij mij haha!

Jullie raden het al...ik ben veranderd van werkgever. Nu werk ik bij www.expice.nl en daar mocht ik een shortlease auto uitzoeken. 

En wat hadden ze in de aanbieding?? Een mooie O3 1.4 tsi met dsg. Zilverkleurige stationcar uit 2014 met 151.000 kilometers afgelegd. Heerlijk rijdt deze kar. Ondertussen is dit mijn 5e Octavia want er is ook nog in 2016 een zwarte Octavia geweest die op diesel reed, ook met dsg. Dit nu de 5e Octavia toch wel een record hier op dit forum denk ik. En misschien wel verder buiten het forum ook!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Wasmachineman zei:

Dit nu de 5e Octavia toch wel een record hier op dit forum denk ik. En misschien wel verder buiten het forum ook!

Hier misschien wel maar er buiten zeker niet !
Maar kwa banen heb je wel het absolute record in handen hoor .......8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op ‎6‎-‎9‎-‎2018 om 08:16, Wasmachineman zei:

Vorige job was het kantoor in Oosterhout waar ik 2 x week aanwezig was. Ook gaan de business erg langzaam omdat ik alleen via dealers mocht verkopen. Huidige job is 1800 meter van mijn huis verwijderd dus pak ik de fiets of zelfs lekker lopend naar kantoor.



Die Octavia is een tsi en rijdt niet echt veel vermoed ik.De periode dat ik deze Skoda heb zal ongeveer een half jaar zijn. Mijn doel is een Karoq!! Dat snappen jullie wel...

 

Dienstverband is een jaar en daarna vast in dienst. Als beide partijen happy zijn natuurlijk.

Niets zo mooi als lekker op het fietsie naar je werk kunnen. Scheelt zoveel tijd en file-ergernis!

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe