Ga naar inhoud

Marktplaats de afvalbak van NL?


FABJE
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi Guys,

Je kent het wel je hebt wat over en denkt laat ik het maar verkopen. Maar je ziet de bui al hangen.....na de eerste 10 jan boere LL komt er 1, die mailt je direct, wat is je prijs????? Nou heb ik toch echt bieden vanaf aangezet en de beoogde vraagprijs vermeld. En ik schijf toch echt ook in de Nederlansche taal ..... Nou ja laat ik dan maar antwoorden. Antw, neue das mieneige vul te dure..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha... ik ken dat soort figuren ook helaas... al moet ik zeggen als ik echt interesse heb dan mail ik met de vraag wat is je prijs omdat men vaak wat hoger inzet om te onderhandelen..

als de prijs me aanstaat dan ga ik daarmee accoord en zo niet doe ik een tegenbod en thats it... aan de verkopende partij om te bepalen of die het verkoopt of niet.

 

het is een spel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lucht op! 

Wij verkopen zelf aardig wat via Marktplaats en met redelijk succes. We ontvangen regelmatig biedingen via mail en bekijken per bieding wat we ermee doen.

Veel bieders willen liever via mail bieden want dan zien anderen bieders niet wat er geboden is door de "geheime" bieder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat MP alleen al.

Buiten je verhaal weet je nooit wie je over de vloer krijgt.

Ik ken maar twee wegen, gaat naar kennissen of familie of de vuilstort op.

Vreemden over de vloer, no way....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat bieden, die sla ik steevast over.

 

Dat vind ik juist wel weer leuk, maar dan wel op ebay. Daar geldt gewoon een harde eindtijd, en je kan in 1 keer je max-prijs opgeven waarbij er dan automatisch net boven elk bod geboden wordt tot je max-prijs bereikt is.  Zo betaal je nooit te veel, en je hoeft verder ook niks meer te volgen. En als verkoper krijg je automatisch de beste prijs. Ook goed is dat je daar je bod niet meer kunt intrekken zoals bij Marktplaats. Dan weet je als verkoper nooit waar je aan toe bent....  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik MP ook om gewilde ruilobjecten (ik verzamel bierglazen) aan te bieden, te ruilen of te zoeken. Ik zet ook vaak in de advertentie dat ik zaken mee kan nemen naar bierruilbeurzen. Soms kom ik onbekenden tegen, maar ook vaak verzamelaars die ik ken, of die mij kennen. Dat maakt het net wat anders dan de standaard overeenkomsten op MP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe