Ga naar inhoud

WalkCar: een 'auto' voor in je rugzak


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals ik het zie, is het vooral een 'speeltje': hij rijdt langzamer dan je normaal loopt, en voor mensen die moeilijk lopen lijkt ie in deze uitvoering nog niet geschikt. Mensen die moeilijk lopen, zullen het op- en afspringen als grote hindernis hebben, daarnaast moet je ook een goed evenwichtsgevoel hebben om deze walkcar te besturen. (misschien dat een los stuur (via IR/Wifi/RC) of een stuur dat je in de car 'klikt' als steuntje het ontwerp voor ouderen geschikt maken.

 

Op basis van het filmpje lijken de motoren krachtig genoeg (gezien de hellingen die ook met karretjes en als 'rolstoelduwer' genomen worden), maar ik vraag me af hoe lang je met een acculading kunt rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het zie, is het vooral een 'speeltje': hij rijdt langzamer dan je normaal loopt, en voor mensen die moeilijk lopen lijkt ie in deze uitvoering nog niet geschikt. Mensen die moeilijk lopen, zullen het op- en afspringen als grote hindernis hebben, daarnaast moet je ook een goed evenwichtsgevoel hebben om deze walkcar te besturen. (misschien dat een los stuur (via IR/Wifi/RC) of een stuur dat je in de car 'klikt' als steuntje het ontwerp voor ouderen geschikt maken.

 

Op basis van het filmpje lijken de motoren krachtig genoeg (gezien de hellingen die ook met karretjes en als 'rolstoelduwer' genomen worden), maar ik vraag me af hoe lang je met een acculading kunt rijden.

 

12 km volgens de startpost.

 

Wat betreft de snelheid: 10 km per uur is toch echt harder dan ik 12 km lang loop hoor :).

 

Ik denk dat het niet voor iedereen geschikt gaat worden, maar dat dat ook niet hoeft. Voor stukjes (2 tot 6 km) tussen treinstation en werk en treinstation en huis kon het echt wel eens heeeeeeel handig zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor stukjes (2 tot 6 km) tussen treinstation en werk en treinstation en huis kon het echt wel eens heeeeeeel handig zijn.
lijkt me dat lopen dan een stuk gezonder is voor jezelf en ook nog vriendelijker voor het mileu
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skoody Boo Ik heb geen afstand per acculading of snelheid gezien, vandaar mijn opmerkingen. De snelheid in het filmpje lijkt mij rond de 4 km/u te liggen, en daar was ik even vanuit gegaan als max. snelheid. 10 km/u loop ik ook niet maar als ik stevig doorstap kom ik wel aardig in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe