Ga naar inhoud

Navigatie dag/nacht functie werkt niet


Mackeytk
 Delen

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de functie dag/nacht gebruik en in stel op automatisch, dan werkt dit niet.

Als ik deze op dag of nacht in stel dan gaat alles goed en blijft deze functie zoals ingesteld.

Als ik deze op,automatisch zet blijft deze echter ook staan.

Dus als ik deze op nacht in stel, blijft dit ook overdag op nacht staan.

Wie weet waar dit aan ligt? Heb. Ik misschien iets verkeerd ingesteld?

De tijd van de radio/navigatie staat op de juiste tijd ingesteld.

Thx!

aangepast door Mackeytk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder dag en nacht ?

Heb geen VAG navi maar een Zenec en daar stelt deze zich in aan de hand van de astronomische klok.

Maw zodra de schemer invalt is de navi nog in dag modus maar schakelt op bepaalt moment in de schemer functie als het naar donker gaat wel over.

 

Weet niet in hoeverre je kunt spelen met kaartkleuren maar hierin zou ook nog het probleem kunnen zitten ....

En anders nog maar een keer die gebruiksaanwijzing doornemen voor de tichste keer...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch een koppeling met je lichtsensor van de verlichting? Als die op auto staat, zou je navi om moeten schakelen op de nachtstand zodra je verlichting aangaat.

 

Dan zit er geen lichtsensor op of deze werkt niet. 

Dan maar handmatig verstellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe