Ga naar inhoud

Afwatering deuren


Tjurven
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste mensen

 

Eergisteren stond ik onder een boom. Met als gevolg een wagen vol knopjes van een of andere bloem die aan deze boom moet groeien.

Ik stapte in en het was een beetje warm dus deed ik mijn venster open. Deze knopjes vielen bijgevolg in de gleuf waar het venster in gaat.

 

Waarschijnlijk heeft iedereen dat wel eens voor maar kan dit veel kwaad voor de afwatering onderaan de deuren, ik denk dan aan verstopping ofzo.

 

Uit interesse heb ik een gezocht naar de afwateringgaatjes in de deur maar vind ze niet, heeft iemand daar toevallig eens een foto van?

Gisteren heeft het hier in Belgie en merkte alvast geen probleem met water ofzo.

 

 

have a good day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft ook hier in Nederland hoor ....

 

Maar de afwatering van je deur zit aan onderzijde van je deur en als goed is zal het vuil uiteindelijk er ook wel met de tijd uitkomen.

Deurpanelen verwijderen en gekitte plaat hiervoor verwijderen is geen optie en vragen om nog grotere problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afwateringsgaatjes in portieren zijn bij sommige modellen goed verstopt. Soms moet je om de gaatjes te vinden:

- óf de deur open doen en van de onderzijde van het portier foto's maken (en bekijken)

- óf de deur open doen en eronder gaan liggen om te kijken

- óf de deur open, en tegelijktijd met een plantengieter water tegen de buitenkant van het raam aangieten: dan zal je aan de waterstralen onder het portier zien waar het water uit het portier komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe