Ga naar inhoud

Rechter verbiedt doorgeven geldig parkeerkaartje


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ó

Precies, die kaartjes horen in het museum. Op kenteken kan je per controleur een veel groter gebied handhaven d.m.v. zo'n scanautootje.

ook sneu voor zo'n controleur! Want daar vliegen er dus ook een paar de laan uit, minder controleurs nodig!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitbreiden? Volgens mij wordt er nergens meer uitgebreid.

 

Ook goed, dan kunnen ze mooi conducteur worden, de mensen moeten toch reizen.. dr worden er af en toe in elkaar geslagen, en naast de vervanging die dit oplevert willen ze ook nog dubbel bemensen om dit tegen te gaan, dus dat probleem heb ik ook al weer opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is best erg ja! Zag gister een reportage van een conducteur die in 1991 werd vermoord in Harlingen door een treinreiziger! En laatste tijd hoor je niets anders dan molesteren van personeel op trein, ambulance of politie/brandweer, mede dankzij de media natuurlijk maar af en toe denk ik: in wat voor wereld leven wij? Waar krijgen mijn kinderen allemaal in de toekomst nog mee te maken?

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, dat zal op dit gebied wel loslopen. Want ongetwijfeld zal het in de niet zo verre toekomst technisch onmogelijk zijn gemaakt om ook maar iets te ontduiken en zal controle door een homo sapiens daarmee ook tot het verleden behoren. Slechts een kwestie van tijd. 


Wat de kinderen en kleinkinderen betreft maak ik me andere zorgen. Ook niet zozeer om criminaliteit en oorlog, want die zijn objectief gezien alleen maar afgenomen, ondanks subjectieve gevoelens van dreiging en onveiligheid. 
  
Nee, ik zou me dan eerder zorgen maken over de vaart waarmee deze planeet volledig afstevent op een ecologische ramp, zonder dat men zich daar ook maar iets aan gelegen laat liggen. Verreweg de grootste hiertoe bijdragende factor is de intensieve veehouderij (veel meer dan alle transport bij elkaar en vele malen meer land, brandstof, water voor nodig dan voor plantaardige voeding). Daar kan men dus zelf heel simpel wat aan doen door geen dierlijk voedsel meer te eten. Hetgeen ook niet slecht is voor de eigen gezondheid. En het is hoe dan ook de enige moreel gerechtvaardigde keuze. 

​Beetje off topic, maar het was een schot voor open doel ;)


Leerden ze dit maar op school:

 

post-25-0-49059500-1429765855_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de kinderen en kleinkinderen betreft maak ik me andere zorgen. Ook niet zozeer om criminaliteit en oorlog, want die zijn objectief gezien alleen maar afgenomen, ondanks subjectieve gevoelens van dreiging en onveiligheid. 

 

Maar juist die subjectieve gevoelens bepalen in belangrijke mate ons welzijn. Ik maak me daar dus wel degelijk zorgen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daarover maak ik me ook zorgen hoor, begrijp me goed. Want die subjectieve ervaringen, ook al kloppen ze aantoonbaar van geen kant met de objectieve werkelijkheid, blijven uiteraard niet zonder gevolgen. Terwijl net zo zorgwekkend is dat zij worden aangewakkerd door sommige politici en media.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe