Ga naar inhoud

krassen op beschermfolie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Alleen die folie schijnt schofterig duur te zijn, dus zou eerst maar naar de prijs ervan vragen incl. Montage

Want dat is niet aan te raden om dat zelf te plakken, krijg je nooit zo netjes voor elkaar.

En heeft niets met 2 linker handen te maken in deze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, duur grapje. En dan weer krassen zeker. Nee, ik laat het ook maar. Niet zo heel erg, alleen in de zon zie je het.

Ik bedacht me trouwens dat het ook heel best kan komen van een paar moeizaam geslaagde pogingen er een fiets in te frommelen. Dat ging bij de Yeti wel wat makkelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dat je toch nog commedant 4 polijst materiaal had liggen ??

Gewoon ff proberen of je daar resultaat mee krijgt

Baat het niet dan schaad het niet.  eerst ff op klein stukje proberen wat meest uit zicht is.

Lekker klusje voor op een krukje in zonnetje achter de luwte van je bolide

Link naar reactie
Delen op andere sites

Folie op de folie?

Lijkt me het doel toch, de folie mag de krassen opvangen. Als het te erg wordt eens in de zoveel tijd vervangen.

Zelf heb ik zo een plastic strip, gaat de nagels van de honden niet helemaal weren omdat hij slechts een deel dekt. Maar doet bij mij prima z'n werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En leren leven met krasjes? of...zie onder

binnenkant van de deurgrepen vertonen ook na enige tijd krasjes van je nagels (ja zo zwak is de lak van tegenwoordig).

 

Zelf hup ik ook altijd van ene been op andere; je wilt je nieuwe speeltje zo lang mogelijk mooi houden, maar gebruiksgemak en bling bling in het begin hebben ook wel wat.

Maar als eerste krasjes er op zitten ben je minder panisch over volgende.....

 

Je hebt ook mensen die de beschermfolie op hun mobieltje/tablet laten zitten om het scherm maar mooi te houden en daarbij voor lief nemen dat de bediening minder soepel gaat (of erger mensen die beschermfolie kopen en erop plakken), waarna inderdaad aan einde gebruiksduur het scherm nog mooi is maar de accu en de rest van het toestel zo naar de recycle kunnen......

 

Menno, zo heeft ieder zijn ding.

Ik zelf zou geen folie gebruiken maar zoeken naar aluminium (plak) strip of zo, die (onder andere) ook voor de instap dorpels te krijgen zijn  (bij mij nu ook behoorlijk gekrast door mijn schoenen) super degelijk en erg individueel! 

Succes! (met poetsen) :dj2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk er eigenlijk exact zo over hoor Ron. Volgende x ook geen folie maar een deken of stuk rubber erover als ze instappen. Anders wordt zo'n metalen dorpel snel kaal. Kan er ook wel mee leven maar dacht wellicht kun je het met een speciaal goedje zo wegpoetsen. Als je auto een groot deel van de tijd in een smalle Amsterdamse straat staat, kun je ook maar beter niet al te krasgevoelig zijn;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn achterbumper is het nog beroerder gesteld. Ik heb er onlangs mee tegen een twijg met wortelgestel aangezeten, en die twijg was helaas niet iets minder buigzaam dan mijn bumper. Of eigenlijk de laklaag op de bumper, die bumper zelf trekt binnen twee dagen gewoon weer bij gek genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe