Ga naar inhoud

KESSY


Rodric
 Delen

Aanbevolen berichten

We hebben anderhalf jaar geleden al gevraagd of er een gewoon slot in geplaatst kan worden. Kan dus niet...anders zou het simpel zijn.

Als Skoda meer zou tussenkomen in bv. een octavia, zou dat al een stap in de goede richting zijn. Onze garagist heeft, volgens zijn eigen woorden, facturen aan onze auto liggen die gelijk zijn aan een nieuwe Superb. Door hun standpunten zijn wij niet van plan om toe te geven (bv verkoop aan hun voor de dagwaarde) en zullen hun kosten voor verdere herstellingen enkel veel hoger oplopen.

aangepast door Rodric
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke de dagwaarde van vandaag terwijl het probleem door een update ( als ik startverhaal goed begrijp ) van twee jaar terug is begonnen.

Dus als men het eerlijk zou spelen dan zou men dagprijs van 2 jaar terug op zijn minst aanbieden.

 

En tsja het verhaaltje van we hebben we al onderdelen in gestopt ter waarde van de Superb....

Ja consumenten prijzen incl de btw erbij gerekend en dan opgeteld zekers ??

Maar hun prijs is geheel anders hoor , als ik in mijn branche al zie dat er kortingen gegeven door leveranciers is van 75%

wel dan moet je je zeker niet storen aan zo'n uitspraak.....

 

Maar ik krijg nu een gevoel dat men over jouw oude wagen gewoon nog een winstmarge probeert te pakken ten kosten van jou.

En dan proberen een beetje zielig te doen naar jou toe ....

Althans zo komt het nu bij mij over.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog graag toevoegen:

We zijn dit onderwerp gestart om advies te krijgen en ervaringen te delen.

We willen skoda absoluut niet in een slecht daglicht plaatsen!!

Dat is ook de reden waarom ik de naam van onze Skodagarage niet vermeld, en ik ook onze woonplaats niet bekend maak ( dan is de link snel gelegd ).

aangepast door Rodric
Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwerpen?

 

nee grapje, het is gewoon klote voor jullie hoe dit afgehandeld wordt.

zoals je merkt hebben we hier (gelukkig) nog niet zoveel ervaring mee.

 

ik kan niet meer schrijven als suc6;  :stress:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog graag toevoegen:

We zijn dit onderwerp gestart om advies te krijgen en ervaringen te delen.

We willen skoda absoluut niet in een slecht daglicht plaatsen!!

Dat is ook de reden waarom ik de naam van onze Skodagarage niet vermeld, en ik ook onze woonplaats niet bekend maak ( dan is de link snel gelegd ).

En dit is erg fijn dat je dit hebt gedaan hier! Ervaringen delen. Succes en we duimen met jullie mee en hopen op een succesvolle afwikkeling....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms stel je door ervaringen te delen Skoda (of D'Ieteren) sowieso in een slecht daglicht natuurlijk, je kan er moeilijk een positief verhaal van maken.

 

Als ze geen zin meer hebben om er nog veel tijd in te steken, zouden ze toch dagwaarde + commerciële geste kunnen voorstellen. Is er sowieso geen "redelijke" termijn van reparatie die je als consument moet kunnen inroepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

We hebben onze nieuwe Skoda Octavia afgelopen zaterdag gekregen, en dit weekend al uitvoerig getest.

Hoewel het een stockwagen was, is hij heel compleet.

 

We hebben een heel goede deal kunnen sluiten, en beseffen dat we er niet beter uit hadden kunnen komen.

 

Kortom, we zijn opnieuw "tevreden Skoda rijders".

 

Fijn dat te horen. Veel plezier met de nieuwe Octavia.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe