Ga naar inhoud

Fabia Combi GL


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja de max snelheid is dan wel 130 maar je hoeft het niet te rijden natuurlijk.

En op moment dat hij ging inhalen kon hij jou nog niet waarnemen in zijn spiegel

 

Hij zal wel gedacht hebben , heb je weer zo'n bumperklevende snelheidsduivel.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

MacManiac78, on 09 Nov 2014 - 20:06, said:

Dit valt mij idd ook op. Wat ook opvalt is dat bijna elke 1.2 TDI bestuurder de auto heeft laten beslissen voortaan maar rustig aan te doen. Wat kunnen die dingen TRAAG zijn. Kom ik de A5 op (130) rijden er drie 1.2 TDI's. 1 links (105) 1 rechts (100) en ik.....   (van 130 terug naar 100) Kom op mensen, intrappen dat rechter pedaal! (Al had ik ruim tijd de kentekens te noteren....  ik heb het niet gedaan, het waren immers geen Skoda's)

 

En waarom zou het sneller moeten? Ik rij wel eens nog langzamer. Er geldt op de snelweg geen minimumsnelheid, er is alleen een minimumsnelheid gesteld aan wat een voertuig kan en mag rijden, en zolang die 1.2 TDI's dat kunnen en mogen is er aan hoe langzaam ze mogen rijden geen enkele andere beperking dan wegenverkeerswet artikel 5.

 

Jij moet voor je gaat invoegen eerder observeren wat de snelheid is van de voertuigen die zich al op de snelweg bevinden, want dat is de snelheid waarmee jij in behoort voegen. Moest jij terug van 130 naar 100, dan heb je onvoldoende ver vooruit gekeken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedacht me net dat ik er bij had moeten zeggen, mits er voldoende ruimte beschikbaar is voor me op de invoegstrook en op de weg waarop je invoegt.
Maar meestal lukt dat toch wel (buiten de spits). Veel ruimte heb je ook niet nodig. Gewwon een kwestie van of even iets inhouden of gas geven (meestal het laatste)    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jullie hebben een 4 cilinder TSI 1,2 wel en niet getuned en met trommelremmen achter

Gaat hier om een 3 cilinder dieseltje hoor........

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag toevallig een dame die aankomt op de invoegstrook. Ze kan gewoon wat gas geven en er voor me op, maar ze gaat zitten wachten tot ik voorbij ben. Ik kan moeiljk bevatten dat sommige mensen zoiets simpels niet begrijpen. 


we hadden het ook niet over het invoegen met zo'n tdi tje, maar het omzeilen ervan wanneer je invoegt. Nou, dat is volgens mij meestal geen enkel probleem en indien wel, dan idd gewoon even rekening mee houden    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jij die dame niet begrijpt ?????

Die herkende een schaap in wolfskleren door je petje en dacht laat die nu maar voor me anders rijd hij met 130 bij me achterin...


Simpel. Het is zondag vandaag dus had jij nou eens een echte "zondagsrijder" voor je!

Huhhhh, ze liet hem toch voorgaan uiteindelijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja  je hield in.... daar zit je fout nu juist dat had je niet moeten doen want dat bracht bij haar de verwarring

Zij had je vor het inhouden natuurlijk compleet anders ingeschat en haar aankomend invoegen daarop gebasseerd

En dan ga jij inhouden, tsja daar gaat haar hele inschatting.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

een heel klein beetje maar, om haar ruim baan te geven. Maar eigenlijk moet blijkbaar de bijrijder in zulke gevallen maar met zijn/haar door het raam uitgestoken hand met brede gebaren duidelijk maken dat zo iemand geen strobreed in de weg zal worden gelegd ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je kunt er idd maar het best om lachen. Toen ik jong(er) was, reageerde ik nogal eens ongeduldig en opgefokt bij het aanschouwen van dergelijke onbegrijpelijke capriolen op de weg, maar inmiddels heb ik sinds geruime tijd geleerd enig geduld te betrachten, zij het niet zonder wat geknarsetand zo nu en dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe