Ga naar inhoud

Set stalen velgen met Uniroyal winterbanden voor Skoda SUPERB


IBV
 Delen

Aanbevolen berichten

Set stalen velgen met Uniroyal winterbanden voor Skoda SUPERB

 

2 seizoenen gebruikt, nog geen 14.000 kilometer

Profiel op de banden:

  • voor    >8mm,
  • achter >9mm

De 16 inch stalen velgen hebben een breedte van 70, een steek van 5x112 en een ET van 45.

 

De Uniroyal MS Plus 66 winterbanden hebben een bandbreedte van 205 mm en een bandhoogte van 55 mm.

Het maximale draagvermogen bedraagt 615 kilogram per band. De maximale snelheid voor deze band is 210 km/uur.

inclusief 20 roestvrij stalen wielbouten (M14x1.50x27 Bol S17)

 

Aanschafkosten (2012) € 730

vraagprijs € 300

 

Afhalen in Venray (Noord-Limburg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@IBV er zitten een paar foutjes in:

- ik denk dat je velgbreedte '7J' bedoelt, en niet 'breedte 70'

- De hoogte van de band zal 55% zijn (55% van de breedte van 205, dus 113mm, bandhoogte 55 zou 27% hoog zijn)

 

Ik heb geciteerd vanuit de specs van de leverancier. Dus als ik iets niet juist heb dan is dat "in commissie"  8-)

Wat de band betreft zul je gelijk hebben; die is 205/55 R16

En voor de velg denk ik ook wel immers 70 en 205 gaan niet zo best samen, is het niet?  :duimomhoog2:

 

Dusss.... zoals @wasmachineman zegt: "sla je slag"

 

groet

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

CORRECTIE!

Set stalen velgen met Uniroyal winterbanden voor Skoda SUPERB


2 seizoenen gebruikt, nog geen 14.000 kilometer
Profiel op de banden: 
· voor >8mm, 
· achter >9mm

De 16 inch stalen velgen hebben een breedte van 7J, een steek van 5x112 en een ET van 45.
De Uniroyal MS Plus 66 winterbanden (205/55 R16) hebben een bandbreedte van 205 mm en een bandhoogte van55%. Het maximale draagvermogen bedraagt 615 kilogram per band. De maximale snelheid voor deze band is 210 km/uur.

inclusief 20 roestvrij stalen wielbouten (M14x1.50x27 Bol S17)

Aanschafkosten (2012) € 730
vraagprijs € 300 of elk aannemelijk bod dat in de buurt komt

Afhalen in Venray (Noord-Limburg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het vraagt: ik heb nog een prima Jabra Freeway (handsfree) die ik in de wagen niet meer nodig heb nu ik een compleet spraakgestuurde bluetooth installatie aan boord heb.

Kan hem uiteraard op mijn werkkamer hangen en dan daar handsfree bellen of aan mijn schoonzoon cadeau doen.

Wat zou zo'n ding hier op kunnen brengen?

:gadget:  :geenidee:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe