Ga naar inhoud

Een nieuwe aanwinst - van 21 jaar oud.


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Er is één zaak die ik toch wel mis in de risico analyse van de cabrio: het verschil in bescherming bij een meteoriet inslag. :geschrokken:

 

Zoals Marco zelf ook al duideljk maakt: door de manier van gebruiken, blijft het extra risico binnen de perken. Persoonlijk ben ik tegen een cabrio: in het geval van een stevige aanrijding is een cabrio toch duidelijk minder veilig, en 'zomaar' ergens parkeren is altijd een risico. Parkeer je met de kap open, kan er van alles in de auto terechtkomen (vogelshit bijv.), of kan er wat uit gehaald worden, en bij parkeren met dichte kap altijd het risico dat er een jaloerse dwaas een mes in de kap zet. Daarom geef ik persoonlijk de voorkeur aan een targa met hard top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Was vandaag natuurlijk weer perfect weer om de cabrio uit de garage te halen. Zulks tot grote tevredenheid van (onder meer) Joost... ;)

 

"Papa.... kóm je nou... :D"

 

14943596014_171c752b2a_b.jpg

 

15564327175_b51ee6e9aa_b.jpg

aangepast door MarcoO2
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal moeilijk geweest voor je zijn om alleen thuis te moeten blijven en je zoon en vrouw terug zien komen met dikke pretogen....

 

Want ja was dat van hun onderonsje of .......door jouw trieste gezicht..... :lol:

 

Maar in het juiste topic kun je daar ook met ons daar over praten hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje laat maar: mooie auto Marco!

Ergens lees ik dat je lekker naar de Eiffel gaat met vrienden.

Was van plan om hier stomme opmerkingen te plaatsen over motorrijders die nu al jaren de Eiffel mijden wegens die auto's die op hun mooie stuur weggetjes in de weg zitten.....

Maar dat doe ik dus niet.

Veel plezier met je cabrio!/Alfa, super stuur auto's (die menig motorrijder het nakijken kunnen geven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was van plan om hier stomme opmerkingen te plaatsen over motorrijders die nu al jaren de Eiffel mijden wegens die auto's die op hun mooie stuur weggetjes in de weg zitten.....

 

Had ze anders graag gelezen, als oud motorrijder heb ik vaak genoeg meegedaan met die praatjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe