Ga naar inhoud

Autocentre Holdinga


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Nou mensen, mijn wagen mag vandaag eens proeven van de diensten van Autocentre Holdinga. De skoda dealer te Almere.

 

17728_1.jpg

 

Markerkant 15-22
1314 AX ALMERE

tel: 036-5369343
fax: 036-5337603
info@holdinga-almere.nl

http://www.skoda.nl/dealer/holdinga/contact

 

Valt eigenlijk mee wat ze moeten doen:

- 75K (kleine) beurt.

- Airco check (2x niet aangeslagen)

- Wellicht dat ze weten waar de brom/trilling bij het starten (keer of 3-4, 5 sec) vandaan komt. Wellicht relatie met de airco?

 

En, ze zijn tussen neus en lippen door geïnformeerd over dit forum. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suc6 daar, wel fijn dat je dit even meldt. Die van mij 09-2009 moet as 11 aug. Bij broekhuis voor controle en vullen airco. De auto loopt onregelmatig bij koude start waarbij de airco ingeschakeld is. Staat de vent op off dan start ze normaal. Zonder brom. Ben heel benieuwd waar ze bij jou mee komen.

 

by the way....nog gekeken in elsa? voor remmen data en vervanging? zou het graag ontvangen.

 

gr arnoud

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je treft het, m'n mac is ook nog overleden (Apple gaat hem desondanks fixen, gratis, na 2,5 jaar :D ). Maar ik denk regelmatig aan je verzoekje, zal eens kijken of ik van het weekend ELSA kan doen voor je. Moet sowieso de boel hier updaten...

 

Ontopic:

 

Ze waren erg snel klaar, kleine beurt dus (olie/filter) en de airco gecontroleerd. Geen gekke dingen.

Wel hebben ze wat leidingen terug in de klemmen gedaan, die bleken los te zitten aldus de monteur. Misschien dat ik dat gevoeld heb dus.

De door mij gespotte foutcode van de airco konden ze niet vinden, vreemd want ik wis die codes nooit als ik toch naar de garage moet. Maar goed, vermoed dat ik hoe dan ook de code wel opgeslagen heb. In de VM, op m'n mac :P

 

vaste kosten; dus 179 euro.

 

Het was dan wel vakantie, maar ik was snel aan de beurt. Er werd gevraagd wanneer hij klaar moest zijn (mocht dat een probleem geven) en ondanks dat ik zei 1600-1630 is prima, werd ik al om 12:30 gebeld. Bij het ophalen was ik de enige en hij herkende me meteen en pakte de spullen erbij. Zoals gebruikelijk even de uitleg van de factuur en in dit geval nog even een praatje over de foutcode, long-life onderhoud voor de nieuwere Fabia's (VIN nummer bevat een D ipv een B zoals bij mijn 2011 versie) en de leidingen die los zouden zitten. Hij heeft het me zelfs nog even aangewezen, was me niet opgevallen ondanks dat ze best wel in het zicht zaten....

 

Ofwel, prima service. Ook al was het dus een simpele kleine beurt. Best kans dat hij me over 15K dus weer ziet verschijnen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb ook mijn eerste ervaring gehad met Holdinga.
Vorige week na het opruimen van de caravan en de tent om deze naar de stalling in almere te brengen besloot het linkerachterraam er mee te stoppen.
Dat wil zeggen het raammechanisme kapot en de ruit gaat niet meer omhoog.
Het was al een eind in de middag toen ik daar aankwam met de caravan er achter.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er zou een monteur even naar buiten komen om te kijken.
Paar minuten laterkwam de monteur gewapend met 2 wiggen en een rol ductape, de monteur kon precies de ruit pakken en omhoog duwen zodat deze gesloten was.
2 wiggen dat het klem zit en een paar stukken ductape voor de zekerheid. Wij konden weer verder nadat ik gelijk maar een afspraak had gemaakt voor herstel.
Gisteren is het mechanisme vervangen, ik mocht even 225 euries aftikken (bedrag hadden ze vorige week al gezegd wat het ging kosten) en het raam werkt weer zoals het hoort.

Holdinga heeft bij mij een goede indruk achter gelaten, zowel de heer bij de balie en de monteur die mij geholpen hebben waren vriendelijk en behulpzaam en hebben mij netjes te woord gestaan. Een deel van het onderhoud doe ik zelf en overig bij een universele garage bij mij in de buurt maar als ik een Skoda dealer nodig zou hebben voor iets zou ik hier zeker naar terug gaan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 9 maanden later...

Aangezien ik binnenkort een langer ritje ga maken en het mij opgevallen was dat mijn koelvloeistof onder het minimum stond wilde ik graag een zomercheck laten uitvoeren.

 

Kreeg netjes de vraag of ik nog bijzonderheden had, in mijn geval de koelvloeistof en soms een brom die ik hoor bij het starten.

Werd binnen de afgesproken tijd gebeld dat hij klaar was, de brom is (zoals verwacht) niet waargenomen.

 

Aangekomen bij de dealer kreeg ik de 26 punten uitgelegd, alles was in orde op de trekhaak aansluiting na (12V). Deze heb ik pas een beetje afgebroken.

Besproken dat ze er verder naar gaan kijken als hij voor de beurt moet (over een maandje), dan kunnen ze de aansluiting vervangen en de brom nog eens opzoeken (als ik hem dan hoor).

 

Verder zijn de voorbanden aan vervanging toe (3,5 mm) maar ze hadden mijn winterband zien liggen en gingen er al vanuit dat ik het seizoen wilde afmaken op de oude. Geheel correct, elke mm gebruiken van die banden ;)

 

En dan, de rekening voor evt. vloeistoffen en de zomercheck. 0,00 (NUL) euro! Dat is nog eens een mooi voordeel van een dealer onderhouden wagen :P

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het verschil tussen MIN en MAX. Vandaar dat ik aangaf dat hij onder het minimum staat ;) (bij warme motor nog een beter verhaal zelfs)

 

Oh, en ter info hij stond 1 cm onder MIN bij koude motor.

 

Nog geen kans gehad om dit bij koude motor weer te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe