Ga naar inhoud

Henkie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Heb beide voorgangers 1 maal in het dorp hier zien rijden daarna nooit meer.....

Die Peus heb ik na inlevering nooit meer zien rijden, maar kan er ook niet om rouwen hoor.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij is notaris. Die ging wel even een auto kopen zelf. Mijn hulp of hulp van anderen was niet nodig. Waar komt die prutser mee thuis? Met een gloedjenieuwe Audi A6 van een 70.000 euro met alles erop en eraan. Behalve cruisecontrol.

"Ohw, zit dat er niet op?" zegt ie als ik vraag waar de CC is?

Kost 1400 euro om dat achteraf professioneel erin te laten bouwen.

Is die prutser eerst nog op vakantie gegaan, 5000 km gereden zonder CC, gekkenwerk toch?

Kijk, als je bewust geen CC wilt, zoals Menno in 1e instantie, okay. Want Menno had dat gemak nog nooit ervaren. Maar als je gaat shoppen met erg veel geld en je rijdt al jaren met CC en je vergeet dit bij te bestellen als optie van 190 euro af-fabriek en je staat verbaast te kijken dat het er niet opzit, tja! Ook de verkoopadviseur is in deze wel een klojo vind ik! Hij had beter moeten weten en de optie lijst goed moeten doorlopen en CC verplicht moeten aanvinken.

Onder het mom: anders raak je deze mooie A6 nooooooit meer kwijt! :vrezen:

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja eigenwijs was die frank dus dan mag hij ook bloeden in deze hoor......

 

Maar goed hoe leg je het uit aan de omgeving, een Audi A6 zonder CC................ :D :D :D

Gaat hem de rest van ze leven achtervolgen als EdK in zijn familie had gezeten....... :autorijden::duh: :duh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe