Ga naar inhoud

v7.04 kabel werkt niet met VCDS 10.60


Mokhtary
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een Vag Com V704 kabel. Die werkt op de oudere versie van vag com. Heb het geprobeerd met de nieuwste versie van VCDS 10.6 maar om een test te

doen krijg ik als fout dat die geen interface heeft gevonden. Dus ik ga er van uit dat die kabel niet werkt met het nieuwste software van VCDS.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen en misschien iemand die nog zo'n kabel voor dat programma te koop heeft staan ?

Gelieve me iets te laten weten.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mokthary

In algemeen is het wel prettig als je je eerst voorstelt !

Zelfde als dat je bij een klant aankomt en je een hand geeft en je jezelf even voorstelt ?

Voordeel hiervan is dat bepaalde mensen hier op forum sneller een antwoord geven omdat ze hier toch wel prijs op stellen ( leeftijd ? )

En ten tweede zou het prettig zijn als je aangeeft aan welke wagen je je VAGCOM kabel wil hangen !

Wat meer info is minder raden en kan tot een zorgvuldiger antwoordt lijden !

Mvg

EdK (mod )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Mijn excuses daarvoor. Ik ben Mokhtary dus, 22 jaar oud. Ik weet wat van auto's uit interesse.

Ik heb een volkswagen golf 4. Ik gebruikte het oude programma vag-com en de kabel die ik daar van

heb werkt perfect. Nu de nieuwe software uit is ( VCDS 10.6 ), heb ik die gedownload maar de kabel

die ik daarbij gebruik werkt niet. Programma herkent mijn kabel niet en zegt dat die geen interface heeft

gevonden.

Nu is mijn vraag waar het juist aan ligt? Is er een bepaalde site waar ik iets kan downloaden

zodat die mijn kabel wel zal herkennen of moet ik een nieuwe kabel kopen en waar juist?

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen

Mvg,

Mokhtary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je even hebt voorgesteld Mokhtary,

Alleen is me nog niet helemaal duidelijk wat er mis is met je "Vag Com V704 kabel". Wat doet hij nu niet waarom je VCDS 10.6 zou willen gebruiken?

Verder vermoed ook ik dat je die versies niet zomaar kan overzetten, er zit nogal verschil in en ook bij VCDS 11 (beta) heb je een hogere firmware versie nodig dan bij 10.6. Zeer waarschijnlijk heb jij een oude kloon, en als die een nieuwe firmware krijgt is hij zeker weten kapot.

Mijn vraag is dus, wat is er mis met 7.04? Wat wil je bereiken door naar 10.60 te gaan?

Je vraagt hoe je aan zo'n kabel komt, heb je überhaupt de moeite genomen om mijn topic te lezen?

Heb juist daarom dit topic gemaakt en tot in den treuren uitgelegd hoe of wat, zelfs tips erbij gegeven om goedkoper uit te zijn.

Moet zeggen dat ik er niet zo blij van wordt Mokhtary. Vragen naar de bekende weg :doh2:

Graag even 2x lezen voor je een topic vervuild.

Ik heb dus ook besloten er een nieuw topic van te maken. De informatie die je zoekt kan je dus vinden in dit topic: http://www.skodaforu...com-vcds-kabel/

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al verschillende topics gelezen maar vindt mijn oplossing niet, anders zou ik die vraag niet gesteld hebben hoor.

Ik heb een oude programma VAG COM release 704 en daar werkt die kabel wel mee. Die herkent mijn interface dan wel. Maar heb nu

de nieuwe software 10.6 gedownload en als ik mijn kabel terug aansluit op mijn laptop dan herkent da nieuw programma dat niet.

Wanneer ik dan zo'n test wil uitvoeren krijg ik "interface : not found"

Verder moeten sommige mensen geduld hebben op een reactie. Ik heb buiten dit ook nog een leven en zit niet elke dag voor mijne laptop.

Beetje begrip voor een late reactie mag wel hoor.

Mvg,

Mokhtary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, ben er zowat aan vast gegroeid... :lol:

maar goed, ik snap dat het niet werkt. Maar waarom zou je de nieuwe versie willen gebruiken? Wat is de winst (zoals eerder al gevraagd overigens...).

Ik kan je al wel bijna op een briefje meegeven dat die 704 nooit met 1060 gaat samenwerken.. gokje hoor :blink:

Dus misschien slim om de 10.60 kabel te kopen, en die 7.04 weg te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe