Ga naar inhoud

Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Afgelopen vrijdag heb ik een andere Yeti gekocht.opgehaald.

 

Door de aanschaf van een andere caravan (bijna nieuwe Sprite Alpine Sport 470 CF), was het nodig een andere auto te kopen waarvan het trekgewicht hoger is dan van de Yeti 1.2 TSI (1200 kg).

 

De keuze is gevallen op een bijna nieuwe Skoda Yeti 1.6 TDI Greenline Outdoor Ambition (Candy white) van feb. 2014 met bijna 15k op de teller. Deze auto mag 1400 kg trekken. Het is een geïmporteerde auto uit België waardoor er kleine verschillen zijn in de Ambition uitvoering.

Als extra's zit er nog op: Navigatie Amundsen+, Bluetooth handsfree carkit met telefoonbediening op stuurwiel, MDI, Sunset, PDC achter, stoelverwarming voorstoelen en vaste trekhaak.

 

post-117-0-68498200-1403558527_thumb.jpgpost-117-0-69671600-1403558541_thumb.jpgpost-117-0-86267400-1403558613_thumb.jpgpost-117-0-09644600-1403558623_thumb.jpgpost-117-0-01904800-1403558634_thumb.jpgpost-117-0-74545300-1403558643_thumb.jpgpost-117-0-71694100-1403558650_thumb.jpg

aangepast door Witte Yeti
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt alsof je het goed geregeld hebt. Denk je dat de tdi in de praktijk nou ook beter trekt? M.a.w.: waar is dat hogere trekgewicht op terug te voeren?

Het klinkt niet alleen...ik heb het goed geregeld :D . De rest moet ik afwachten ^_^

Hoger koppel. Gefeliciteerd, Pim!

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen en lekker het oude model dus ?

Alleen natuurlijk met VCDS weer boel in te stellen.

 

En wanneer mag je hem in ontvangst gaan nemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Pim! Leuk nieuws, gefeliciteerd.

Je buren zien het verschil zeker niet? Leuk!

Dank je Frank, ik weet niet of ze verschil zien......de kenner ziet het direct.

Mooi te horen en lekker het oude model dus ?

Alleen natuurlijk met VCDS weer boel in te stellen.

 

En wanneer mag je hem in ontvangst gaan nemen ?

Het is het nieuwe model Ed, zal binnenkort foto's plaatsen.

Mijn Chinese kabel werkt niet meer, wil nog wel het e.e.a gaan instellen.

 

Ik heb de wagen al, afgelopen vrijdag heb ik hem opgehaald. Zal het even aanpassen in mijn eerste post.

Mooie aankoop Pim! Ook handig dat de kleur hetzelfde blijft ;)!

 

Hadden we trouwens niet al een een greenline uit België  voorbij zien komen met een "verlaagde" binnenspiegel?

Dank je @Sodela, idd is er al een greenline uit Belgie, maar bij mij zit de spiegel op de goede hoogte :D

Komt uit belgie kan niet slecht zijn hè :) veel sleurplezier.

Ik had de wagen anders niet gekocht @Snelle, en dat sleurplezier zullen over een paar weken meemaken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je mag weer langs de chinees voor een kabel ?

 

Maar zat me eigenlijk af te vragen of de 1,4TSI uitvoering ook niet een optie was geweest voor je ?

Lijkt me kwa wegenbelasting etc toch aantrekkelijker voor jou, of kan en mag de 1,6 diesel meer trekken met zijn trekhaak ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja TOEN maar  toen reed ik motor en voor mijn Auto ben ik pas gegaan toen E al paar jaar apart was

 

Tsja de tijd dat ik een auto nog een koekblik op wielen noemde en zo en zo 2 wielen teveel had....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik me er in verdiept heb weet ik dat E zinloos is bij de Faab.

 

Ik denk overigens dat bij Ed ook het max trekgewicht van de Yeti eerder het probleem is dan het rijbewijs. T.m.m. van 1920 Kg? Dan zou hij meer dan 1580 moeten mogen trekken voor je E nodig hebt. En (ik ben toch bezig) hij mag max. 1300 trekken. E overbodig dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je mag weer langs de chinees voor een kabel ?

 

Maar zat me eigenlijk af te vragen of de 1,4TSI uitvoering ook niet een optie was geweest voor je ?

Lijkt me kwa wegenbelasting etc toch aantrekkelijker voor jou, of kan en mag de 1,6 diesel meer trekken met zijn trekhaak ?

Idd heb ik een andere kabel nodig, of ik ga ergens buurten ;)

 

De 1.4 TSI mag 1300 kg trekken en de 1.6 diesel 1400 kg. Een nieuwe auto was op korte termijn niet te leveren, vandaar de keuze van deze diesel. Door de prijsstelling is het net interessant voor me om hierin te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe