Ga naar inhoud

Het grote voetbaltopic!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, Wasmachineman said:

Als ik iets niet-ontspannend vind...dan is dat vissen. Bah!

Ik zeg niet dat je ze moet op eten......

En als je nu geen haakje aan de lijn doet vang je ze ook niet maar is het wel zeer ontspannend om zo aan die waterlijn met je stokkie in de hand te zitten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

watte ??
Ohh dat spel dat we steeds slechter doen...
Ben ik toch blij dat ik me tijd beter kan besteden dan dat domme spelletje....

 

ONtopic genoeg nu ??:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , Rosinfield said:

Voor de vissen (net als wij voelende wezens) bepaald niet ;)

Hee, ik begrijp ineens het grote voordeel van voetballen boven vissen. Het is weliswaar allebei dodelijk saai, maar die bal voelt er tenminste niets van.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Skoody Boo said:

Het is weliswaar allebei dodelijk saai, maar die bal voelt er tenminste niets van.

Tsja alleen is die bal weer wel van een gedood dier gemaakt ( leder ) dus tsja ook voetbal is blijkbaar dieronvriendelijk !!???

7 minuten geleden, Rosinfield said:

geweld als randverschijnsel gepaard.

Randverschijnsel ???? soms heb ik het idee dat het vtbl zelf het randverschijnsel is .....B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarin zijn voetbalschoenen niet anders dan mijn bergschoenen. Ik loop op niets anders meer dan bergschoenen. Je doet er ook lekker lang mee, dik 3 jaar.  Helaas wel 260 euro moeten achter laten om ze mee te mogen nemen.....  en daarmee is de volgende lens nog verder uit zicht gekomen dan die al was.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stop ermee Menno !
Voor frank begint over het OFF topic gaan en dat er andere topics zijn voor die onderwerpen...8-)

1 minuut geleden, Skoody Boo said:

Ik loop op niets anders meer dan bergschoenen.

WE hebben hier alleen maar heuvels hoor en geen bergen.....
Of bestaan er geen heuvelschoenen ??8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, EdK said:

Ik stop ermee Menno !
Voor frank begint over het OFF topic gaan en dat er andere topics zijn voor die onderwerpen...8-)

WE hebben hier alleen maar heuvels hoor en geen bergen.....
Of bestaan er geen heuvelschoenen ??8-)

Interesseert me niks, ik vind die schoenen lekker lopen. Je krijgt gewoon minder moeie voeten, of je nou een bergwandeling maakt of een blokje rond.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach loop dagelijks op werkschoenen van een betere kwaliteit, maar ben elke dag weer blij als de voeten er bij thuiskomst uitgaan...
Hierna de sokkies en dan de rest van den dag heerlijk op de blote voetjes verder....binnenshuis en in den tuin

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Rosinfield said:

Overigens zijn er tegenwoordig ook uitstekende bergschoenen van niet dierlijk materiaal

Nou ja, laat ik voorzichtig zijn, ik heb niet op het materiaal gelet. Het leek op leer, maar tegenwoordig is niets meer zeker. ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe