Ga naar inhoud

Het grote voetbaltopic!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Breaking news!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/article/detail/3732757/2014/08/31/Ajax-keeper-Vermeer-wil-naar-Feyenoord.dhtml

Fotobewerking AD. © AD.

UPDATE Kenneth Vermeer maakt zo goed als zeker de overstap van Ajax naar Feyenoord. Voor de doelman ligt een 4-jarig contract klaar in de Rotterdamse Kuip. Vermeer heeft zelf wel oren naar een overgang.

© anp.

'Dat heb ik ook begrepen', antwoordde trainer Frank de Boer vandaag na de nederlaag van zijn ploeg bij FC Groningen (2-0). 'Het is zo goed als rond geloof ik. Hij is op weg naar een club. Ergens in Rotterdam.'

Vermeer stelde De Boer zaterdagavond op de hoogte. 'Hij vroeg of ik even wilde gaan zitten', zei De Boer. 'Dat heb ik maar even gedaan. Of ik in shock was? Nou, ja even wel. Zo'n overgang ligt wel gevoelig. Bovendien is Vermeer een van de beste keepers van Nederland. We willen de concurrentie natuurlijk niet sterker maken.'

De 28-jarige Vermeer is bij Ajax tweede keus achter Jasper Cillessen. De technische leiding van de club uit Amsterdam was blij met twee goede doelmannen, maar beloofde Vermeer mee te werken aan een vertrek. Vermeer was na afloop van het duel tussen FC Groningen en Ajax niet bereikbaar voor commentaar. 'Alleen de spelers die gespeeld hebben zijn beschikbaar voor de pers', vertelde een woordvoerder van de club uit Amsterdam. 'Tenzij hij zelf heel graag wil.'

Overstappen van Ajax en Feyenoord en andersom ligt vaak gevoelig, gezien de rivaliteit tussen beide clubs. Johan Cruijff verhuisde in 1983 naar Rotterdam en veroverde de landstitel met Feyenoord. Wim Jansen stapte in 1980 over naar Ajax. Hij kreeg een sneeuwbal op een oog toen hij met de club uit de hoofdstad terugkeerde naar De Kuip.

Breaking news!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/article/detail/3732757/2014/08/31/Ajax-keeper-Vermeer-wil-naar-Feyenoord.dhtml

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Ha iedereen,

In deze thread over voetbal is het onderwerp Matchfixing nog niet aangekaart, terwijl ik dat best een actueel onderwerp vind. Ik las bijvoorbeeld een tijdje terug het volgende bericht over matchfixing: in Duitsland is het voortaan een misdaad om samen te spannen op het gebied van matchfixing. Het Duitse parlement heeft namelijk de nationale code tegen matchfixing en corruptie in de sport aangescherpt door een aantal nieuwe wetten aan te nemen. (bron: http://www.online-wedden-bookmakers.nl/wedtips-nieuws/duits-parlement-draait-duimschroeven-tegen-matchfixing-aan.html). Ik vroeg mij daarom af, hoe zit dit in Nederland? Is de wetgeving in Nederland ook zo streng, of zelfs strenger? Weet iemand hier wat meer over? Ik ben benieuwd naar de reacties!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Frank. Nou kan IEDEREEN weer meepraten!  :)

Sport is dat je een balletje trapt op een veldje met een paar jongens uit de buurt. Of fietsen met een paar maten op het eigen fietsie.

Dan kan het ook nog sportief.  Betaalde sport, topsport, op een gegeven moment eindigt dat in een rechtbank of een laboratorium. Dat is natuurlijk ook topsport, maar minder kijkbaar. Als de doelstelling te smal wordt is de charme weg. Niemand die zin heeft om met terugwerkende kracht te juichen voor de echte winnaars in plaats van Lance (iemand een idee voor wie je dan zou moeten juichen? >> Ik bedoel maar....).  

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , Skoody Boo said:

Betaalde sport, topsport, op een gegeven moment eindigt dat in een rechtbank of een laboratorium. Dat is natuurlijk ook topsport, maar minder kijkbaar. Als de doelstelling te smal wordt is de charme weg. Niemand die zin heeft om met terugwerkende kracht te juichen voor de echte winnaars in plaats van Lance (iemand een idee voor wie je dan zou moeten juichen? >> Ik bedoel maar....).  

Hoezo minder kijkbaar? Ons voetbal vind ik wel amusement, soms erger ik mij ook. Ik geloof dat in het voetbal geen `doping of vergelijkbare zooi` wordt gebruikt. Of ben ik goed gelovig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste keer dat ik voor een winnaar van een voetbalwedstrijd heb gejuicht, was het Nederlands elftal de verliezer. Ik erger me al vele jaren aan de arrogante houding van veel voetballers, dus heerlijk als ze wat bijles krijgen, helemaal als dat kan helpen om het aantal uren voetbal op tv wat in te perken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Wasmachineman said:

Of ben ik goed gelovig?

Nee hoor....
Ze gebruiken alleen maar waspoeder op hun spiegeltjes...
In elke topsport word wel op één of andere wijze doping gebruikt.

En niet zoals men denkt dat het alleen gebeurt in de wielrennerij of atletiek...
Dus gebeurt het net zo goed in dat vtbl alleen mot het wel bewezen worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe