Ga naar inhoud

Het grote voetbaltopic!


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel heel efficiënt voetbal van onze gewaardeerde zuiderburen!

 

Ik was zondag nog even daar op bezoek (regio Mol) en was aangenaam verrast door een redelijk aantal vlaggen dat midden in de plaatselijke jungle / bossen hing. Ook in de dorpen waren diverse huizen en kroegen getooid met de bekende kleuren. Toen realiseerde ik mij pas dat de duivels 's avonds zouden spelen. Ik heb overigens meer auto's met beklede buitenspiegels gezien dan sinds weken in 'olland. Het is goed om te zien dat het leeft en meer dan ik hier in NL gezien heb.

 

Qua voetbal was het overigens wel voor verbetering vatbaar, maar dat komt in de volgende ronde wel. Het Nederlandse voetbal is ook niet helemaal zoals het verwacht was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heb hier ook zo van die mutsen liggen voor de spiegels.

Binnenkort maak ik toch een ritje naar NL mogelijk ze dan eens gebruiken, of is dit af te raden? :)

Gewoon doen zolang NL nog speelt daar in Brazilië. Is NL uitgespeeld dan gelden er andere normen en kunnen Hollanders chagrijnig zijn met alle negatieve gevolgen van dien.....:vrezen:
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag, na 12 jaar, toch nog eens voetbal gekeken (België-Rusland) en ik vond het eerlijk gezegd nog leuk, al spelen onze rode duivels toch wel belabberd had ik de indruk....

 

Die spiegelkapjes zijn blijkbaar een echte rage hier in België, terwijl je ze in de rest van Europa niet al te veel ziet, heb ik de indruk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even Uruguay - Italie gezien! Suarez was weer lekker bezig. Not! Hij krijgt misschien nu wel een verbod om de rest verder te spelen hier en een transfer kan hij mooi op zijn buik schrijven.

Spiegelkapjes zie je best veel hier in NL ook hoor behalve bij mij.

Maaar als we in de finale staan dan rijden we in Italie ook wel met een vlaggetje rond op die Opel hoor, vermoed ik!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wasmachineman, on 24 Jun 2014 - 21:10, said:

Suarez

 

Schorsen. Gewoon niet meer voetballen die gozer. We willen graag wat minder geweld bij het jeugdvoetbal, en dan moet je m.i. gewoon bij het grote voorbeeld beginnen. Bij het salaris van een prof-voetballer mag je toch wel een beetje zelfbeheersing verlangen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schorsen. Gewoon niet meer voetballen die gozer. We willen graag wat minder geweld bij het jeugdvoetbal, en dan moet je m.i. gewoon bij het grote voorbeeld beginnen. Bij het salaris van een prof-voetballer mag je toch wel een beetje zelfbeheersing verlangen?

Helemaal mee eens. Wat een idioot...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe