Wasmachineman

Het grote voetbaltopic!

249 berichten in dit onderwerp

Nu weer :ontopic: graag want er werd flink na-gevoetbald op tv. Gesprek ging natuurlijk over Ajax en de crisis daar. De slangenkuil gaat weer open en we zijn allemaal benieuwd wie er nog meer opstapt bij de Amsterdamse club. Want 1 persoon is weg en niet de minste want van de RvC is de beleidsbepaler technische zaken vertrokken: Theo van Duivenbode is klaar met Ajax en gaat eindelijk met pensioen.

Who is next?

Tsja ik wilde het eigenlijk plaatsen in topic Humor........:frankrijk::frankrijk::frankrijk:

Frankrijk vernedert Oranje

Nederland ging donderdagavond keihard onderuit tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Frankrijk: 4-0. Desondanks mag de ploeg van bondscoach Dick Advocaat nog hopen op deelname aan het toernooi volgend jaar in Rusland. Bekijk hieronder de samenvatting van het demasqué in Parijs.

1 person vindt dit leuk

Zelfs ik ga voetbal langzamerhand waarderen :D

1 person vindt dit leuk

Goed bezig mannen!!

Vanavond om 20:30 allemaal kijken naar: Voetbal Inside op RTL7 voor de laatste nieuwtjes.

1 person vindt dit leuk

15 minuten geleden, Drs. G.A.E.S. Bierhalen said:

Goed bezig mannen!!

Vanavond om 20:30 allemaal kijken naar: Voetbal Inside op RTL7 voor de laatste nieuwtjes.

voetbal is nooit echt mijn sport geweest. toen ik eropzat werd ik ook wel de schoffelaar genoemt

Ik hoorde vanmorgen een stukje van na de wedstrijd met één van de spelers van het Nederlands elftal. Speler had er de pest in, niet omdat ze hadden verloren, maar omdat ze nog steeds kans maakten om de kwalificatie te halen. 8-) Hoezo, ontluisterend?

1 person vindt dit leuk

11 uur ago , Cordoba said:

Ik hoorde vanmorgen een stukje van na de wedstrijd met één van de spelers van het Nederlands elftal. Speler had er de pest in, niet omdat ze hadden verloren, maar omdat ze nog steeds kans maakten om de kwalificatie te halen. 8-) Hoezo, ontluisterend?

Hoezo te goed betaald. Niet slecht bedoelt maar ergens lijkt het wel of de jeugd allemaal zo begint te denken (er zijn natuurlijk uitzonderingen).

Bij ons op het werk is het ook het geval de jeugd gaat liever op vrijdag uit en zuipt zich lam. Dan dat ze op zaterdag 4 of 8 uur gaan werken.

1 person vindt dit leuk

On 1 september 2017 at 19:48, Cordoba said:

De spelers van afgelopen wedstrijd lullen maar een eind in de ruimte. Ze praten positief tegen beter weten in. De komende 3 wedstrijden moeten allemaal gewonnen worden, dat gaat echt niet gebeuren! Deze missie is kansloos.

De meeste voetballers van dit NL elftal zijn niet meer van deze wereld. 

Ik ben bang dat ze er doorheen mazzelen, maar als het aan mij ligt krijgt het overgrote deel letterlijk een schop onder de kont.

35 minuten geleden, Cordoba said:

Ik ben bang dat ze er doorheen mazzelen, maar als het aan mij ligt krijgt het overgrote deel letterlijk een schop onder de kont.

Ik schop mee! :bier: 

1 person vindt dit leuk

Nou dat was dan weer het CL avontuur

Ja je zult wel moe zijn.....

0-4 is de stand nu. Dramatische 1e helft zeg, lachwekkend eigenlijk.

Just now, EdK said:

Ja je zult wel moe zijn.....

Moe? Bekaf!

Tsja je kunt beter werken, kun je lekker uitrusten op de boot naar Terschelling bijvoorbeeld.....

Waarvoor ?
Prachtig weer met een beetje wind morgen