Ga naar inhoud

Luuk


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

naar verwachting wel iets, maar sowieso ook natuurlijk wel vanwege het meer ingereden zijn. En die effecten zijn dan niet uit elkaar te halen. We zullen zien. Die 1 op 16 vind ik trouwens al heel mooi, met voor het overgrote deel 120/130 km/u  kms


@Cordoba: is gewoon exact hetzelfde. In D schakelt hij wat later op, zodat je weer een echte 1e versnelling hebt en pas tegen de 80 naar de 7 gaat (ipv rond 65).
De D stand is nu prettig te gebruiken, zonder nodeloos lang doortrekken in de toeren. Eigenlijk dus exact zoals dat bij Henk ook het geval was. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan bepaalde zaken moet ik nog wennen. Zo vergeet ik regelmatig de auto af te sluiten. Begrijpelijk, omdat ik voorheen handmatige afsluiting met sleutel gewend was.

Wat ik minder goed begrijp en ergonomisch een interessant fenomeen vormt, is dat ik regelmatig vergeet de auto in de P-stand te zetten en in D laat staan. Merkwaardig omdat het om exact hetzelfde systeem en bediening gaat en alleen de pook/hendel er wat anders uitziet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Makkelijk met de afstandsbediening dat men dit op afstand kan doen :)

Weet niet of de wagen heel ver van huis staat geparkeerd, anders voordat men in huis gaat nogmaals op de sluitknop drukken.

Als ik avonds het huis afsluit duw ik nog eens op de afstandsbediening, het is een gewoonte. En zelf staat hij op de oprit dan nog is de wagen vast ........gewoonte.

En steeds de handrem op handbak in een versnelling en de wielen iets schuin zodat hierin het stuurslot vergrendeld, dat laatste durf ik nog eens vergeten.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja het word tijd voor een stikker met de tekst " P-stand te zetten " op het stuur.....

Wordt het binnenkort nodig om een stikker te maken hier de sleutel insteken dan zou ik de auto maar verkopen of alleen je vrouw laten rijden..... B)8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto sluit inderdaad vanzelf af mits hij al afgesloten was en je hem dan met de AB ontgrendeld en de deur niet opent !

Dan zal de deur op bepaald moment weer sluiten ( rond de één minuut )

 

In geval van Luuk is het een typisch geval van gebruikersfout !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe