Ga naar inhoud

Luuk


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Waar blijft dat topic met schade aan de zijkanten en het dak ?


Belangrijkste met CC is dat je genoeg afstand houdt met je voorligger, dan rijdt het heerlijk hoor!

Kwestie van je aanleren en daarna wil je niet anders meer.

En leren inschatten hoe hard degene voor je rijd als je daar achter wil blijven.

Als je dat onder de knie hebt dan is het zo relax....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige vervelende dat ik in het begin had met CC is dat als je gas bijgaf ik dan soms vergat dat hij op CC staat. Laat je dan gas los, dan vertraagt de auto minder dan verwacht. Daarom heb ik als gewoonte de CC direct uit te zetten als ik gas bij geef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar dat kan ook wel tot 5 augustus wachten. Allebei tegelijk dan.  Tegen die tijd zitten er wel een paar 1000 kms op.


En ik zag aan de achterkant dat spatlappen ook geen overbodige luxe zijn. Maar dat vind ik bij deze weer wat minder qua uiterlijk. De Yeti kan dat meer hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe