Ga naar inhoud

Luuk


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...

€1200,00 excl afleveringskosten dus die komen er ook nog bij.
Want ook daar heeft hij een winstmarge inzitten...
Maar hoe langer hij in zaak blijft staan hoe minder hij er aan gaat verdienen....
Maar goed als ik hem zou willen kopen ga ik toch proberen af te dingen en denk dat er meerdere zo zullen zijn.
Dus als Luuk te lang blijft staan, dan zal de dealer uiteindelijk blij zijn als hij geen verlies op de verkoop maakt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , EdK said:

Hé hallo , ben je zijn naam nu al vergeten ??

Hij heette HENK !!
Tsjjjjjj Yeti tegen Henk zeggen, godsgeklaagt....

De liefde van de man gaat door de maag en bij Rosinfield is dat vlug verteerd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met andere woorden Henk is nu een bruine wagen ?

 

Maar goed @Snelle dat je zo omgaat met gebruiks artikelen oké
Maar hij maakt er een familielid van en dankt ze familie op een grove manier af...
Tsja da ken nie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik begrijp je opmerking over je 3 pitter @Skoody Boo en ik baalde in eerste instantie ook dat ik de Yeti niet eerder had ingeruild voor de Fabia.
Dit omdat ik dan de 1,2 TSI 4 pitter had gehad, maar dit 1,0TSI 3P verbaasd me elke dag weer met zijn trekkracht en soeplesse , helemaal nu ik de software update heb gedaan naar wat meer Pk's

Dus het niet gaan voor de 3 pitter is echt iets waar je niet voor weg hoeft te lopen, door bv Luuk aan te schaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Rosinfield said:

Luuk is wel verlaagd, gechipt en dsg aangepast. Rijdt echt als een zonnetje.Btw, ik krijg geen commissie ;)

En ze raken hem aan de straatstenen niet kwijt...............8-):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar zit wat in. Anyway, tevreden over de inruil. En niet onderhandeld. Heb ik een broertje dood aan en dat zeg ik dan ook meteen. Denk idd dat het feit dat je een goede klant bent, een grote rol speelt. En daar ligt de relatie ook met onderhoud natuurlijk

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een poos terug al eens gelezen dat een dealer de laatste jaren blij is als ie geen geld verliest op de verkoop van een auto (van nieuwe auto met inruil, verkoop/inruil van de occasion enz. tot er geen auto meer in de garage staat, maar alleen nog een som geld op de bankrekening van de garage overblijft). Winst moet inderdaad bij vrijwel alle garagebedrijven komen uit onderdelen, onderhoud en dergelijke (denk bijv. ook aan tuning, schadeherstel enz.)

Nadeel als je vaste klant bent bij een garage en je niet gaat shoppen, is dat er serieus kans is dat je teveel betaalt, aan de andere kant wil een (goede) garage ook wel iets extra doen om een vaste klant te houden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe