Ga naar inhoud

Led lampjes gestoken


Juwes
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door Cordoba,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing

Ligt er ook aan wat je ermee wil: als je de lampen als echte mistlampen wil gebruiken wordt je meestal niet vrolijk van de opbrengst van LED's. (heeft te maken met de lichtkleur,  de plaats waar het licht echt vandaan komt t.o.v. de lampfitting (de afstand dus), en de richting van het licht).

 

Als je ze als DRL gebruikt en in dezelfde kleur als de koplampen wil hebben, kan het wel mooi zijn. (is dus een kwestie van wat je persoonlijk belangrijk vindt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ledlampjes branden alleen als daglicht en worden niet gebruikt als mistlicht, daar geven ze iets te weinig voor.

Ik denk ook dat je geen led-lampen gaat vinden die hetzelfde kleur gaat geven als de bestaande lampen.

@Fabje

Ik heb ze gekocht via ebay Duitsland, gewoon type ingeven in zoekbalk en je krijgt keuze genoeg. Ik heb deze 50 euro betaald, als je can-bus systeem hebt, neem er dan wel voor can-bus. Bij mij zaten er twee kleine bakjes bij om de storing niet te krijgen. Nu heb ik die niet gestoken en brand bij mij het lampje van lamp defect. Dit stoort mij niet, als je het niet wilt plaats je best die bakjes.

Nu op de foto is het niet perfect te zien, maar krijg veel reacties dat dit echt wel knap is, zou zeggen gewon doen

Ik heb het gekocht bij: tuningled op ebay Duitsland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wel mistlampen, in de unit van de mistlamp zitten twee lampjes eentje voor de dagrijlichten en eentje voor de mistlichten

Dus de leds branden alleen als dagrijlichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zo is het ook bij de Fabia II FL, 2 lampjes aan elke kant. Bij mijn wagen aangepast zodat je DRL, Mistlampen en Corner Light hebt :)

 

Als ik me niet vergis waren het de Mistlampen die als CL dienen, de DRL gaan alleen aan als de rest uit is. Dus kan je prima afwijkende leds in doen. Zelf zou ik alleen wel de kastjes 'steken' (blijven mooi die woordjes over de grens :D ) zodat ik geen storing heb. Dan weet ik tenminste wanneer ik echt een storing heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe