Ga naar inhoud

VCDS voor Octavia Combi III Greenline Businessline?


wgjvvenrooij
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Weet iemand wat er allemaal mogelijk is voor extra VCDS aanpassingen voor mijn Octavia Combi III Greenline Businessline? Dan weet ik namelijk of ik een kabel aan ga schaffen / dat ik het door iemand laat doen. Wie is er voor dat laatste aan te raden, aangezien het volgens mij bij de dealer erg duur is. De volgende elektronische opties zitten er al op: 

 

- Driving Mode Assistant;

- DAB;

- Columbus met maxi dot navigatie;

- Lichtpakket;

- Technologypakket;

- Vrijgave dvd functionaliteit (wordt binnenkort nog door de dealer gedaan).

 

 

Alvast bedankt voor de reacties!

 

Grt,

Werner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Member Antera is wat betreft de Octavia 3 momenteel het beste wat betreft VCDS aanpassingen

Je moet er alleen voor naar Breda toe, maar hij heeft een hele lijst met aanpassingen die voor de O3 mogelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • PC-fre@k prikte dit topic los
  • 1 jaar later...

Hi Antera

Dat is geleden van 2012 dat ik met onze toen nog jonge 2é hands Octavia break vanuit Antwerpen bij U bent geweest

Je hebt toen héél wat comfort instellingen geactiveerd waarvan ik nog steeds tevreden ben

Eergisteren en na 107dkm ging mijn Octavia in noodloop met als gevolg de EGR....die deze week nog vervangen wordt ja....800€ incl. al het werk

En blijkbaar geen sinecure om te vervangen 

Mocht je dat intussen ook kunnen oplossen om de EGR uit te schakelen/weg te schrijven...dan lees ik het hier wel

Groeten

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens mij doen een JD en VAG Techniek het wegschrijven wel.
Maar pas op want het lijkt er op dat men de regelgeving mbt APK en EGR gaat aanscherpen wat kan uitmonden dat je alsnog dan je EGR kunt laten vervangen.
Excact het hoe en wat er van weet ik niet maar met google en wat vrije tijd kom je daar snel genoeg achter vermoed ik zo maar ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe