Ga naar inhoud

Verlichting Fabia II Combi bijstellen


Mark van Wolfswinkel
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisterenavond reed ik via binnendoorwegen naar mijn bestemming maar moest toch constateren dat de verlichting te wensen overliet. Met groot licht kan je wel meer zien maar dat is niet altijd te gebruiken door tegenliggers.

 

Nu heb ik gewoon de standaard verlichting die bij de auto geleverd wordt en ik weet niet of ik daar iets aan kan doen om iets heldere lampen te krijgen? Maar volgens mij zal het al helpen als ik de lampen gewoon iets hoger in kan stellen. Het draaiknopje staat bij mij altijd al op (-) en kan alleen maar lager gezet worden wat zeker niet helpt. Ik zie de paaltjes met reflectors gewoon niet ver genoeg voor mij wat ik vervelend vind.

 

Is dit zelf aan te passen? Het instructieboekje gaf niet zoveel prijs helaas. Natuurlijk zou ik dan naar een dealer of iets dergelijks moeten maar dat zal zeker weer geld kosten en het is niet zo moeilijk om even bij te houden hoeveel schroefslagen je maakt om ook beide lampen even hoog bij te stellen of terug te draaien.

 

Iemand tips? Ook voor eventueel andere lampen?

aangepast door Mark van Wolfswinkel
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.led4ucar.nl/home/gp-thunder-h04-5800k-12v-60-55w

 

Dit zijn bv vervangende lampen, en volgens mij is member Captain Hook degene die ze toepast in zijn Roomster en kan je derhalve denk ik ook de beste uitleg geven over deze lampen.

Momenteel gebruik ik zelf een verbeterde lamp van Philips en heb momenteel ook H4 Led lampen op de plank liggen die ik binnenkort wil gaan vervangen voor de normale lamp om te kijken of ik hier een verbetering kwa licht opbrengst mee krijg.

En zodra deze ingebouwd zijn dan komt daar terzijnertijd een verslag over hoe ze bevallen of juist niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe