Ga naar inhoud

Seat kijkt naar Skoda's VisionD


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Vier nieuwe modellen voor Seat in 2012

Seat wilt zich revancheren en brengt volgend jaar opnieuw een sedan op de markt.

Seat-topman James Muir laat zich tegenover Automotive News uit over Seats plannen in 2012. "We lanceren volgend jaar vier nieuwe modellen: de nieuwe Leon, een compleet nieuw instapmodel, een vierdeurs sedan en de Ibiza krijgt een ingrijpende facelift."

Het toekomstige Seat-instappertje is vermoedelijk de Spaanse uitvoering van de Volkswagen Up!, terwijl een vierdeurs sedan wellicht is afgeleid van de Skoda VisionD-productieversie. Van de Tsjech was een conceptmodel te zien in Genève. Hiervan brengt Skoda een hatchback en mogelijk een sedan-versie op de markt.

Wanneer Seat opnieuw een sedan uitbrengt, dan komt die na de weinig succesvolle Seat Exeo. Het lijkt erop of Seat nog een poging wil wagen met een auto die niet te verwarren is met een ander. De Exeo leunt sterk op de techniek van de Audi A4 van een generatie terug.

bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een aardig moddelletje mag ik wel zeggen Maar tsja seat het blijft spaans en ondanks dat het VAG is , is het toch niet mijn model !

Uiteraard op onderstaand model na !! Die mag zelfs binnen parkeren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou ze op de rug hebben staan ge-bodypaint: "Take a seat..." Die mogen ze binnenkort ook wel op de AutoRAI neerzetten!

2012 lijkt me een goed jaar, want als ik zo doorga ben ik dan aan de volgende leaseauto toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe