Ga naar inhoud

Voetbal topic


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Leuke vent, die Wim Helsen! Zou een Hollander kunnen zijn.....

Ik wilde wat zeggen over voetbal, want volgens WMM mag je hier alles deponeren wat je er over kwijt wil, maar ik zal me inhouden...

Probeer maar hoor!

 

Ik zal me ook inhouden, want over voetbal zou ik begot niet weten wat te zeggen.

Kijk je nooit voetbal dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik kijk alleen maar voetbal als ik echt niets anders te doen heb, of hooguit als Nederland op een EK of WK speelt. Ik heb niets met het spelletje en vind voetbal bij uitstek een hype-sport, waarin salarissen en kosten en alle bijkomende ellende niets meer met sportiviteit te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker Marco! Want ze lopen daar ongeveer 6 uur achter, de wedstrijden zullen niet op het heetst van de dag gespeeld worden. Stel dat ze om 1800 lokaal gaan spelen dan zit ik om 1400 uur voor mijn tv! Dan kan ik hoogstens wat administratief werk doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...

Even een oud “draadje” afstoffen... 

Op 2-1-2014 om 17:37, Wasmachineman zei:

Hier mag je alles kwijt over voetbal!

Feyenoord....de leukste club van NL?

Ajax...de beste van NL?

Vitesse...de koopclub van NL?

Vergeet ik nog wat??

AZ! Symathiekste club totdat ze Verbeek eruit gooiden!

PSV! Drama op drama in Eindhoven!

Wat ik 6 jaar terug schreef klopt nog aardig! Toch? 

PSV is de weg kwijt. AZ sympathiek! Vitesse gaat redelijk. Ajax nog steeds de beste maar voor hoelang?? Feyenoord komt eraan hoor @Rosinfield

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internationaal gezien is het niveau van de Nederlandse clubs toch pupillenniveau, dus welke éénoog dit jaar koning wordt in het land der blinden is eigenlijk niet zo interessant. Ik volg het voetballen ook niet zo: onvolwassen jongetjes die de grote meneer uithangen, maar niet de discipline op kunnen brengen om inderdaad wat te leveren voor hun te hoge salaris levert mij meer ergernis dan plezier op bij het kijken, dus pest ik mezelf niet, en kijk dus niet meer. Op dit moment is het PSV waar eens flink de bezem door heen moet, maar een aantal maanden terug was dat Feijenoord, en zo wisselt dat eigenlijk steeds. Ook het nationale elftal volg ik eigenlijk al jaren niet meer, ik kijk veel liever naar de leeuwinnen, misschien niet altijd goed, maar in elk geval wel de volledige inzet van de speelsters. Mensen die zich niet inzetten maar zich met een Jantje van Leiden van hun taak denken te moeten kwijten, daar kan ik me mateloos aan ergeren (dat geldt dus niet alleen voor voetbal, maar in het algemeen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Cordoba zei:

Internationaal gezien is het niveau van de Nederlandse clubs toch pupillenniveau, 

Daarop maakte Ajax toch tot voor kort wel een bijzonder verrassende uitzondering. Er werden aardig wat van die toppers verslagen en ze kwamen een heel eind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar dat was ook echt de uitzondering die de regel bevestigt. Als je gaat kijken naar de laatste 10-20 jaar is eigenlijk wel duidelijk dat de Nederlandse clubs over het algemeen weinig in te brengen hebben in Europese wedstrijden, in elk geval onvergelijkbaar met de topclubs uit bijvoorbeeld Spanje en de UK (ook als je naar het budget kijkt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Cordoba zei:

ik kijk veel liever naar de leeuwinnen, misschien niet altijd goed, maar in elk geval wel de volledige inzet van de speelsters.

Heerlijk om naar te kijken .......
Alleen mis ik wel die shirtruil aan eind van de wedstrijd op veld van hun....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EdK zei:

Heerlijk om naar te kijken .......
Alleen mis ik wel die shirtruil aan eind van de wedstrijd op veld van hun....

Ed, ik dacht dat jij meer van de broekenruil was, zo van 'mijn string tegen jouw......'  😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe