Ga naar inhoud

Skoda Yeti 1.2 DSG Elegance


Skoda Yeti DSG Elegance
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi EdK

Bedoel je in de binnenruimte?...

Dat zou goed zijn want de std verlichting is niet denderend (ook in de Octavia niet)

Nu wat is het doorsnee verbruik van een 1,2Tsi DSG ?

Past de 1,4Tsi beter in de Yeti want ik verneem van mijn dealer dat de 1,2Tsi méér dan genoeg koppel heeft

Volgende week een offerte laten maken in de garage

Mijn Octavia is nog als nieuw heeft natuurlijk wel lichte gebruikssporen die normaal zijn na 90dkm

Ik hoop er nog een goed overname prijs voor te bekomen....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link die ik voor hobbel heb achtergelaten is voor de kofferruimte.
Maar bij superskoda hebben ze ze ook voor de cabine achter en dus oude er uit en de nieuwe ledunit er in.

 

En tsja de 1,4 TSI , hij rijd even wat soepeler dan de 1,2
Maar hij is ook wat dorstiger als ik nu op de langere tijd het spiegel naar 1,2 rijders
Dit had ik zelf niet verwacht toen ik hem aanschafte. Want ik denk dat ik dan uiteindelijk toch de 1,2 had genomen en misschien dan later een tuning.

Maar goed toen de keuze gemaakt voor de 1,4 omdat ik die ook voor de prijs van de 1,2 kon kopen maar als ik het met deze kennis kan overdoen dan werd het nu de 1,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even wat anders.(gisteren)

De Yeti geeft aan,dat er iets mis is, oranje algemeen lampje op maxidot.

Geen idee, wat, waarom, en wat te doen.

Ik reed niet zelf erin, dus goed opletten.

De bestuurdster, bijdehand, stopte op de eerstvolgende geschikte parkeerplaats.

Nog steeds geen idee.

Motor uit, weer starten en voila, de maxidot geeft aan, linker "foglight"is defect.

Gerustgesteld kon ze weer verder rijden.

Voor mij een eye opener, geen idee, dat elk lampje in de Yeti blijkbaar bewaakt wordt !

Wel dus de motor uitschakelen en contact AAN, en lees daarna de berichten.

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe