Ga naar inhoud

Jan uit België


TooTall
 Delen

Aanbevolen berichten

Het is wel eens tijd dat ik mijn nieuwste aanwinst voorstel. Het is een Skoda Superb Combi, 2.0 CR TDi 140 PK Elegance. Kleur is Ametyst Purple, binnenkleur Beige. Na wat offertes voor een nieuwe was deze aanbieding van 18.000€ (factuurprijs was 36.000€) voor een tweedehands MY2010 met 64.000km te aanlokkelijk. Wagen heeft nog tot 05/2014 fabrieksgarantie onder het We-Care +2 contract. Ook zaten er winterbanden bij, dakdragers, en een grote bak onderhoudsproducten! (weet ik al meteen wat doen)

Opties;

-17" Velgen Trifid
-Pack Elegance Columbus;
*Park Assist
*Verwarmde voor- en achterzetels
*Zonnewerende gordijntjes achteraan
*Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
*Columbus navigatiesysteem / FW 4120 / V9 Maps / Spraakbesturing / Achteruitrijcamera / Bluetooth met A2DP, WIFI + WLAN
-Volumetrisch en perimetrisch alarm met wegsleepdetectie
-Electrische Kofferklepsluiting
-Sound System
-Afneembare trekhaak
-Cargo Platform Concept (variabele laadbodem)
-Getinte ruiten achteraan
-Chip naar 186Pk / 405Nm

-Facelift 1K0 937 087 AN BCM ingebouwd
-Facelift 3-spaaks MFSW ingebouwd

-Facelift LED achterlichten ingebouwd

-XDS Electronisch Differentieelblokkering

Eerste indruk;

-Luxe, stilte, ruimte
-Best wel wat pittiger dan mijn vorige wagen (Skoda Octavia Combi MY2006 Ambiente 1.9 TDi)
-Lichtopbrengst Xenons met AFS is enorm, de meedraaiende lichtbundels zijn heerlijk!
-Binnenkant lijkt gloednieuw, buitenkant opvallend weinig krasjes, wel een redelijke tik vlak langs de trekhaak en een paaltje langs de nummerplaat vooraan gehad precies.

De plannen;

Weinig, in mijn Octavia heb ik oa. een Maxidot, Cruise Control, Amundsen GPS, multifunctiestuur,...geinstalleerd achteraf, daar heb ik mijn les uit getrokken; beter een highline/elegance/...dan een lowline/ambiente en achteraf beginnen zeggen "had ik maar..." zo ben je goedkoper uit icon_smile.gif.

Maar eerst wat genieten, en hopelijk veel rustige kilometers zonder zorgen!

kwzb.jpg

h0fy.jpg
7tgi.png

ak85.jpg

brh8.jpg

aangepast door TooTall
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is kerstavond, dus het pakje voor de Superb ook maar even uitgepakt. Brute mod, niet voor watjes, en toch even zitten twijfelen ivm. de kostprijs...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ole7.jpg

 

Mn clipje was weg  :| Dus maar meteen 2 besteld bij de dealer, 1Z0 867 159 A. 0.90€ per stuk, A-pilaar eventjes loshalen en daar zit een schroefgat + uitsparing in de A-stijl waar hij zo inklikt.

 

Bij mij zaten er 2 zwarte schroeven in de pilaar niets te doen. Ik vermoed dat de vorige eigenaar de clip heeft weggehaald. Indien ja de schroef niet hebt, deze is de N 104 149 02. 0.19€ per stuk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe