Ga naar inhoud

dakdragers voor een skoda met dakrails


bluskabouter
 Delen

Aanbevolen berichten

beste Skoda rijders:

 

omdat ik mijn fabia heb ingeruild voor een yeti bied ik hierbij mijn door de dealer geleverde thule smarttrack 784 dakdragers aan.

deze passen op de fabia, octavia, roomster en volgens mij ook de superb.

de dragers zijn 1 zomer, drie weken gebruikt onder een dakkoffer dus z.g.a.n.

 

vraagprijs is 50 euro.

 

nieuw kosten ze 119 euro.

 bijgevoegd enkele afbeeldingen.

post-2097-0-62289000-1381931771_thumb.jp

post-2097-0-89198500-1381931809_thumb.jp

post-2097-0-16407100-1381931816_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar die dakrailklemmen passen die niet gewoon op de Yeti en ben je dus klaar met langere dwarsrailen ?

nee helaas, heb dit al geprobeerd.

lengte is i.d.d. goed maar de dakrailklemmen  zijn te klein.

heb nu via marktplaats originele op de kop kunnen tikken, weet ik zeker dat ze passen.

 

dank voor t meedenken.

aangepast door bluskabouter
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe