Ga naar inhoud

airbag lamp uitzetten


kilbasan
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste Gebruikers,

 

ik ben pas een gebruiker van een VCDS, kan iemand mij helpen om een airbag lamp uit te zetten.

Heb nog een vraag gisteren is mijn motor ( engine ) lamp aangegaan in het niets.

Hoe kan ik achterhalen wat het probleem is dat me engine lamp aan staat.

 

alvast bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft engine lampje, dit zal een storingsmelding zijn en in je manual word vaak al opgegeven wat het is en wat te doen.

Wil je de storing (en) uitlezen in VCDS dan een scan doen en dan zal je vanzelf een lijst met storingen opkrijgen en in welke module.

Je kunt eventueel de storingen resetten en indien storing al weg is komt hij niet terug, is hij er nog wel dan zal je de uiteindelijke storing eerst moeten verhelpen / oplossen.

 

Wat betreft airbag lamp uitzetten ??

Deze gaat in algemeen branden als je een airbag storing hebt en als ik goed heb is deze dan uitgeschakeld.

Dus ook hier achterhalen waarom lamp brand.

 

En kijk ook eens in manual of er men omschrijft als de combinatie van airbag en engine een betekenis hebben.

In sommige gevallen word een storing aangegeven door 2 lampjes te laten branden.

 

Als beginnend VCDS

Weet wat je doet, en doe het anders niet !

Als je het fout doet of niet weet wat je doet dan kun je elektronisch de boel slopen en dat kan erg duur aflopen.

 

En Forum is niet aansprakelijk te stellen als er toch iets fout gaat met het veranderen of spelen met VCDS
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een iphone of android hebt is er ook een app te downen voor de betekenis van de symbolen.

 

En over VCDS is er al hier op forum te lezen met uitleg voorbeelden

en kun je het hier niet vinden dan is http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html ook een goede site om achter een en ander te komen

 

En nogmaals spelen met vcds is geheel op eigen risico !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe