Ga naar inhoud

Skoda Museum Nederland


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Is het dan nu echt open?

De website heb ik al eerder gezien, maar er stond  -en staat !-  "...dat de verbouwing volop bezig is..."  Die tekst staat er al sinds najaar 2012.

Er staan toch ook nog geen openingstijden?

 

 

Maar er vanuit gaande dat het nu open is, dan 'moet' daar een Meet&Greet komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Voor diegene die het museum willen bezoeken is het op afspraak geopend , al zijn ze nog wel continu aan het verbouwen.

Het probleem is namelijk dat de eigenaar dit alleen met de hulp van 2 man moet doen.

 

Ik ben een van de twee die daar regelmatig aanwezig is om bepaalde werkzaamheden te doen.

 

Ik beheer tevens de website van het Nederlandse Skodamuseum in oprichting en we zijn daar nog steeds mee aan het spelen en continu aan het verbeteren.

 

Zo viel het vaak niet op als er weer iets was veranderd, daarom hebben we nu de nieuwspagina als startpagina, zodra men nu dus op de site komt kan men meteen het laatste nieuws lezen !

 

Maar tips over de site zijn altijd welkom !

 

Als je het nummer belt dat op de site staat vermeld kun je met de eigenaar altijd een afspraak maken om even te komen kijken, men is altijd welkom.

 

Tevens wil ik jullie aandacht voor het volgende de Oost Europa Dag 2014 is bij het Museum op het terrein en het staat in de planning om dan ook meteen de officiele opening te houden , al zullen er zelfs dan nog meer dan voldoende werkzaamheden liggen , maar het moet dan wel operationeel zijn , tenminste volgens de planning.

 

Een Meet&Greet  zou ik dus nu nog niet meteen doen , maar ik denk dat het in overleg met de eigenaar misschien wel mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De planning is nu om met de Oost Europa Dag 2014 het museum operationeel te hebben en  officieel te openen  ,maar  er is voor het zo ver is  nog heel veel werk te doen.

 

We proberen ook alles te fotograferen voor de site , alleen hebben we niet altijd een camera bij ons.

 

De verlichting in de toekomstige "Favorithal" is nu klaar en nu kunnen we alle andere werkzaamheden gaan doen.

 

En die werkzaamheden , dat zijn er heel veel , wanden , plafonds,verlichting enz. enz.

 

Tevens moet er buiten nog een hele hoop worden gedaan.

 

Zoals ook al op de site vermeld is sponsoring mogelijk , men word dan ook op de site vernoemd .

 

Sponsoring willen wij niet in financiele vorm , maar in materiele vorm , het liefste in de vorm van bouwmaterialen zoals; hout ,plaatmateriaal enz enz.

 

Maar ook spulletjes van ,voor of over Skoda zijn welkom.

 

En het blijf zo maar doorgaan !!

 

Als men een keertje wil komen kijken , gewoon even bellen en een afspraak maken.


Oja , die 38 auto's komen niet allemaal in het museum hoor  ;)

 

Alleen geselecteerde exemplaren die het verdienen  8-)

 

Er word tevens gekeken naar de mogelijkheid om bepaalde auto's voor bruiloften en partijen verhuurbaar te maken , maar ook voor films en series dus GTST kom maar op  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe