Ga naar inhoud

Tim's Rapid


Tim D.
 Delen

Aanbevolen berichten

Alvast proficiat, nog even wachten en je kan genieten!

 

Dat attest, ik weet niet of dat echt noodzakelijk is, waarschijnlijk moet het gewoon als bewijs dienen van je huidige bonus-malus. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat dat verplicht zou zijn, als je een slechte relatie hebt met je huidige (bijna ex-verzekeraar), krijg je dat misschien wel gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar het is toch vlaamse kasseien ?

 

Nee hoor, wij hebben echt hééél erg mooie wegen. Alleen houden we die liever voor onszelf en laten we jullie bij bezoek onze ouwe kasseien gebruiken B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, wij hebben echt hééél erg mooie wegen

 

Is dat toevallig die kustweg van Oost Duinkerke naar Oostende ??

Want betere ben ik er nog niet tegen gekomen hoor ... B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst gefeliciteerd met uwe nieuwe wagen. Veel plezier ermee.

 

Wat de wegen betreft vind ik dat het nogal meevalt in België een paar jaar geleden was het echt hopeloos. Als we dan met de bus naar Spanje moesten reden we hele stuk op de linkse baan, omdat die een stuk beter was dan rechts. Maar nu naar de meting was alleen het eerste stuk wat minder (betonplaten) maar voor de rest viel het eigenlijk wel mee. Niet zogoed als in Nederland 8-):P:lol: maarja een kleinigheid blijf je houden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig zeg iedereen blij in de familie, zal wel een hele verandering het comfort en de stilte van een nieuwe bolide.

Ge hebt toch de bak bier niet vergeten uit de oude Fabia te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge hebt toch de bak bier niet vergeten uit de oude Fabia te nemen?

 

Bier?

D'r zijn nu grote uitsparingen voor flessen sterke drank in de deuren. De kindjes waren het toch al een beetje beu om telkens over de zetel te klauteren op zoek naar nog maar eens een pintje in die donkere koffer :P.

 

Attestje voor de verzekering is trouwens ook in orde gekomen. Het begint te vlotten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nu nog wachten op die kenteken platen en de sleutel en u kunt gaan genieten van den Rapid (o)  ??

 

tsja en die laatste dagen uren minuten duren echt het langst hooor, kun je aan een ieder hier vragen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'm nu sinds zaterdag, en was sindsdien te hard aan het genieten geweest van m'n nieuwste maatje om hier nog iets te posten :P

Bij deze dus nu enkele foto's

http://www.skodaforum.eu/gallery/album/137-tims-rapid/

 

Een dezer komen er normaal nog andere velgen onder en misschien een ander setje veren om 'm wat hipper te laten lijken. We zien wel, ik heb het momenteel nog te druk met simpelweg gelukzalig glimlachen...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yuppels, ik ben nu een echte automobilofiel  ^_^  (en volgens Google heb ik hier niks strafbaars gezegd, want je weet tegenwoordig maar nooit)

Die velgen zouden occasie 18-duims antracietkleurige Audi Rotor velgen zijn en komen van een collega die ze voor zijn wagen een klein beetje te klein vond. Heb wel adapters nodig daar ik van steek 5x112 naar 5x100 moet, maar dat komt wel goed. We hebben ze er deze middag even zo goed en zo kwaad als kon opgezet en het zag er super uit.
Foto's volgen als ze erop zitten maar ik ga mij toch nog snel een beetje informeren betreffende de veiligheid van die adapters.

ffiwi.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso opletten met die dingen (naast dat het, in België toch, verboden is dacht ik). Je verandert er de ET-waardewaarschijnlijk mee, en dat is niet al te bevorderlijk voor de wiellagers. Bovendien moet je opletten met de lengte van de bouten, als de remschijven te weinig warmte kwijt kunnen, durft dat ook al eens problemen geven.

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe