Ga naar inhoud

Kras in kofferklep


The bone collector
 Delen

Aanbevolen berichten

Dus heb je maar een taartje neergezet voor de volgende gratis kras te laten wegwerken.

 

Maar zonder meer een actie van je dealer waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

goed werk idd, alles er uit? echt service! Er zijn dus nog wel garages die dit kunnen. Bij mij in twente kan je de crisis echt goed merken, veel bedrijven staan op omvallen en hebben elke aanleiding tot factuur nodig. er zijn zelfs huizen die al 3 jaar te koop staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles er uit zou ik niet zeggen, voor 90% er uit. Als je er echt op let in het zonlicht, zie je de diepste kras nog een beetje. In ieder geval ben ik heel tevreden  met het resultaat, en met de geleverde service.

 

Het is de eerste ervaring met mijn dealer na de verkoop en aflevering, en het geeft toch wel vertrouwen. Het is wel een kleine garage, ik had daar van bij de aankoop wel een goed gevoel bij. Het was de baas die met zijn vuile handen even een auto kwam verkopen. Het grote voordeel daarvan vind ik dat je bij problemen ook met diezelfde man kan spreken, het is veel toegankelijker. Maar goed, dat is geen garantie op goede service natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Euhm oke. Laat dit in Belgie maken dan betaal je 450 Euro. Ze lappen vanalles bij op factuur!

Offerte voor mijn vorige wagen. Klein beetje schade aan. Zoveel uren werk aan 55 per uur, deuk uithalen, krassen opvullen, opnieuw spuiten en opnieuw monteren, milieubijdrage, recyclage en btw

En voor dat beetje spuitwerk rekenen ze natuurlijk een.volledige pot verf aan!

Hoe groet was die schade? Ik denk 10 bij 10cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm oke. Laat dit in Belgie maken dan betaal je 450 Euro.

 

:lol:  zei de ene vlaming tegen de andere vlaming

 

Ja in olland ga je euries dokken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Ed al zei, ik ben een Belg :).

 

Echte schade met een deuk was het ook niet natuurlijk. Gewoon gekrast, het kon er gewoon worden uitgepolijst, zonder opnieuw spuiten. Anders had ik uiteraard wel moeten betalen.

 

Dat spuitwerk zo duur is, is niet verwonderlijk hoor. In 2009 hebben ik en mijn pa ook eens een stuk van mijn Felicia toen opnieuw gespoten. Eerst moet een stuk van het plaatwerk onder de scanner om de exacte kleur te krijgen, anders zie je het te fel. Voor de verf (+ vernis) voor een spatbord, en rondom de wielkasten te spuiten, hebben wij toen 280 euro betaald bij de groothandel. En we hadden misschien een goede liter verf (uiteraard hoef je geen 'pot' te kopen, je zegt gewoon hoeveel liter je nodig hebt). De verf is dus echt wel heel duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel de pigmenten als de machine om de juiste samenstelling van de lak te maken kosten een flinke smak geld.

 

Overigens met een DAP en goede middelen krijg je dit zelf ook wel behoorlijk onzichtbaar. (een kras weghalen is een beetje onmogelijk: een kras is een plek waar de lak al is verdwenen, en om nu de verdwenen lak te verwijderen hoort meer in het assortiment van ee goochelaar thuis).

 

En natuurlijk een goede service/nette actie van de garage.

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe