Ga naar inhoud

Kofferklep automatisch openen Octavia Combi


Rem82sch
 Delen

Aanbevolen berichten

Hij gaat redelijk makkelijk dicht, natuurlijk heb je wat weerstand.

Maar dat valt behoorlijk mee !!!

Laat ik het zo zeggen als je de achterklep naar beneden begeleid kan je hem met een hand dichtdoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

@Lex er zijn ook mensen die werken in het buitenland en daar geen internet hebben of niet stabiel genoeg.
Aangezien ik al een dikke week geleden een PB heb verstuurd en ook niks meer

van jou heb vernomen, heb ik er iemand anders ermee gelukkig gemaakt

Remko

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat ziet er heel goed uit!

Hoe heb je bepaald welke stempelveren je nodig had?

Lijkt me namelijk best een optie om dit een keer op mijn nog af te leveren O3C bij te klussen, maar heb geen idee of dit kan en met welke veren dat dan zou moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels 2x per ongeluk de klep geopend, er op geleund schijnbaar. (tegenwoordig de auto recht voor de deur, zeg maar op 2 meter van de gevel) Merkte het omdat mijn alarm lampje aan bleef ipv knipperen. Als je dat doet met die optie er op, dan weten omstanders ook dat ie open is ;)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe