Ga naar inhoud

Bezig met xenon inbouwen


rocket
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mede forummers

 

Ben bezig met Xenon verlichting in te bouwen van Lince  in mijn Fabia Greenline  de hoog spanning trafo's zitten er al in , even op het werk nog een zo'n harde afdek kapje regelen voor de door voer van de bekabeling 

aangepast door rocket
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Xenons van een beetje gerenomeerd merk of van die Xenons die ons straks in donker gaan hinderen ?

Maar goed ben wel eens benieuwd naar de inbouw en wat je er allemaal voor gedaan hebt

Dus brutaal: laat eens wat foto;s zien van de inbouw en waar de spullen zitten etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's komen er aan morgen  , En andere hinderen nee heb er zelf ook een hekel aan als ik verblind word,  even afstellen bij een vriend in de garage

aangepast door rocket
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, wees blij dat je geen yeti hebt waar de DLR vervangen moeten worden.

heb je echt een doos pleisters nodig

ben dat uur van me eigen gevloek geschrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapjes? Ik heb natuurlijk de rubberkap eraf gehaald, maar meer kapjes zijn mij niet opgevallen. De monteur van de garage ook niet trouwens. Mijn probleem was dat ik onder die omstandigheden niet genoeg kracht kon zetten om de lamp eruit te krijgen (draaien), de monteur had in eerste instantie hetzelfde probleem, na zich in een wat andere stand gewurmd te hebben kreeg hij er goed grip op.

 

Dus, als er nog een trucje is dan is dat zeer welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi    PC-fre@k

 

Heb je in de binnenschermen gekeken daar zitten kapjes die je weg kan halen  en dan kan jen er beter  bij

Je moet goed kijken voor die dekseltjes in je binnenscherm,  dan kan je beter bij de lampjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe