Ga naar inhoud

Wens even jullie mening, wil uiterlijk van Fabia aanpassen


boydanan
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mensen

 

In maart ontving ik mijn nieuwe witte Fabia. Toen ik voor het eerst ging kijken naar deze wagen was ik volledig weg van de Monte Carlo uitvoering, helaas was deze niet, in België, verkrijgbaar met een DSG7.

Nu zou ik hem wat willen aanpassen als een Monte Carlo uitvoering, namelijk met zwarte omranding van de wielen vooraan en achteraan overlopend naar de bumpers onderaan ( bekijk de Monte Carlo eens dan begrijp je wat ik bedoel) tevens zou ik het dak willen laten zwart verven en misschien nog wat aanpassingen.

Eerst en vooral: vinden jullie dat een goed idee of gewoon weggegooid geld of zijn er eventueel nog voorstellen die jullie hebben om mijn Fabia de look van de Monte Carlo te laten benaderen.

Financieel gezien zal dit wel een aderlating zijn. :(  

Dank voor de ongezouten commentaar hierover. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel montercarlo onderdelen kun je zo en zo vinden op www.superskoda.com en dan praten we over de voorkant mbt gril

En ja je dak spuiten ?? Waarom niet wrappen ?

Google daar maar eens op !

Wrappen houd in dat er een soort van stikkerplastic op de delen wordt aangebracht waar jij die wil hebben.

Voordeel ervan is dat het bij verkoop eventueel weer verwijderd kan worden.

 

http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-Facelift-MONTE-CARLO-grille-upper-part-OEM-Skoda

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is weggegooid geld natuurlijk, een BMW kopen in plaats van een vergelijkbare Skoda, is dat weggegooid geld? Voor sommigen wel, voor anderen niet.

 

Ik vind B-segment auto's over het algemeen al (te) sportief naar mijn smaak. Dus nog sportiever maken, daar zou ik voor passen.

 

Ik zou dan ook het wrappen eens bekijken, dan kan je je auto nog altijd snel naar originele staat brengen als je het terug beu zou worden. En als je je originele grill houdt, is dat ook snel terug gefikst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

W.b.t. (mijn) smaak: Bij een witte Fabia vind ik die zwarte accenten wel mooi, denk dan ook even aan de velgen anders kan je het beter niet doen. Die Monte Carlo grille vind ik niks, het model van een Fabia leent zich daar niet voor. Het chroom-accent zit te veel aan de bovenkant van de motorkap - een knipoog naar een antieke radiateur? -om zomaar even zwart te maken.

Dak is glanzend denk ik mooier, omdat het dan optisch meer 1 geheel vormt me de A-stijlen, en dat doet meer ter zake dan de B-stijlen. .

 

praktisch:

Voor de velgen is kant en klaar volgens mij dit het beste wat je kan kopen.

http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-side-skirts-ABS-dynamic-4pcs-set

of http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-hatchback-fender-flares-ABS-dynamic-10pcs-set

(let op, er kan verschil zitten in combi of HB, facelift of pre-facelift)  

 

Dat doorlopen naar de bumpers kan je misschien ook het beste bereiken met wrappen, anders wordt het lastig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boydanan,

 

Bij www.verrassendskoda.nl is het GT-pakket inclusief Monte Carlo grille in de aanbieding voor 795 euro. Ik zou zeggen: Dit is je kans. Ben je zelf geen lid dan kan wellicht even iemand als tussenpersoon spelen. Bij de M&G gaan er een stapeltje Skoda's naar België waarbij misschien een GT-pakketje in de kofferbak kan? Of je regelt iets bij een Nederlandse dealer? Of in België loopt een vergelijkbare actie?

Het staat in een rijtje van Fabia-assecoires die je achteraf koopt, ik lees het als dat je het niet op je nieuw te leveren Fabia hoeft te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe