Ga naar inhoud

kantelen rechterspiegel bij achteruitrijden...


Luke
 Delen

Aanbevolen berichten

gisteren de functie"achteruitkijkspiegel kantelen bij achteruitrijden"geactiveerd maar na activatie gebeurt er niets bij het achteruitrijden,iemand enig idee wat ik misschien over het hoofd heb gezien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de draaischakelaar van de spiegels in R positie? Om deze functie te activeren moet bij de S2 op de R staan.

aangepast door Snelle
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm de door Luke gestuurde PM en 2 nieuwe topics in VCDS Tutorials (die dus verkeerd stonden) voeg ik zijn originele post toe en verhuis ik deze naar VCDS (algemeen).


deze namiddag de instelling"rechterspiegel kantelen bij achteruitrijden" geactiveerd,de code is geaccepteerd maar......er gebeurt niets bij het achteruitrijden (vcds 11.11)
of is dit alleen een optie bij de Yeti met inklapbare zijspiegels??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alleen een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie nodig, allebei elektrisch verstelbaar is niet nodig ;). Die slaat ook de spiegel stand op wat weer nodig is om de spiegel in originele stand terug te zetten als je weer gewon vooruit gaat rijden..

Bij mij werkt dit overigens prima (heb dan ook zo'n stoel..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb manueel verstelbare zetels,mag deze optie dus vergeten....maar geen probleem hoor,ben al héél tevreden met de opties (nu toch reeds 6 zaken geactiveerd)die ik nu al heb :P

Yeti rijden is nu nog fantastischer geworden ;)

nogmaals bedankt voor de tips!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe