Ga naar inhoud

Superb wordt opgefrist


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn probleem is altijd: "Waar vind ik 100k". Als dat gelukt is komt het verder met die ruime wagen wel goed denk ik, Skoda of niet.

 

Je kan het dan ook anders oplossen. Als ik dan geen 5 maar 4 Fabia's koop, besteed ik de rest aan chauffeurs. Kan je mooi in collonne op vakantie. Wel alle 4 groen natuurlijk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snelle, dan moet je dat een keer uitproberen, volgens mij zit je ook op het andere forum, eind september is er een tuningsactie i.c.m. meeting in Varsseveld bij TVS, 50% korting op chippen, misschien heb je interesse? ik ben daar ook, mag jij een stukkie in de mijne rijden.

greetz Corné

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cornė, Aalst is ook niet zo ver hoor kunnende we een dragrace houden :) ben nieuwsgierig welke wagen er gaat winnen :D

Tuning is jammer genoeg niet legaal in ons belgenland dus hiervoor moet ik passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik Snelle, maar wordt daar effectief op gecontroleerd dan?

zo'n 1.4 is dan opeens 160pk wel erg verleidelijk

Aalst is idd ook niet ver weg, maar ben bezig een babykamer in te richten in opdracht.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel maar niet tegen de vrouw dat de baby / kinderkleren in Belgie leuker en goedkoper zijn want dan zit je elk weekend in Wijnegem in dat supergrote winkelcentrum .

Met een echt grote keuze en nog gratis parking

 

 

http://www.wijnegemshoppingcenter.be/

aangepast door EdK
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

is ze dan al 18 jaar en uit huis ??

Nee, mooi dan kun je de 22e je harem daar af zetten en zelf doorrijden naar Aalst.  :P

 

Enne je mag ook wel eens wat vragen hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK, haha ik heb het haar toch verteld, maar als vrouw zijnde was ze natuurlijk al op de hoogte, ze was er zelfs al eens geweest met haar moeder, maar uiteraard wil ze nig wel een keertje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vrouwen netwerk is goed beveiligd.......... je denkt met wat nieuws te komen maar in dat vrouwennetwerk is het all lang bekend maar men heeft dat goed beveiligd.

 

misschien ka de IT er wat van leren ?? B)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vraag me af in hoeverre de Superb nog veel verkocht gaat worden. Persoonlijk zou ik denk ik eerder voor een nieuwe Octavia gaan. Daarvan is de binnenruimte ook weer toegenomen en als ik straks 3,5 jaar in deze Superb heb gereden is het wel aardig om weer eens in een andere grijze muis te rijden..

De Octavia mag tegenwoordig ook 1500 kg trekken net als de Superb, dus daar hoef ik het niet voor te laten. Als ze nu ook de nieuwe audio systemen in de gefacelifte Superb gaan monteren...

 

Maar goed tegen de tijd dat ik aan de beurt ben om weer te gaan shoppen is er ook een nieuw model Passat...

Neuer-VW-Passat-2014-1200x800-a97239e022

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe